Halsbrann? Noen

Midnattsol

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Begynte å bruke sånne reisesyke bånd på håndleddet for noen dager siden og det hjelper faktisk litt syns jeg. Men jeg er så sur i halsen.. Montro hva det skyldes.. Kanskje det er et vanlig symptom?

Og så er det bare 38 dager til uke 12. Tjohoo... Og da skal jeg og kjæresten på tur til Island.. Glede mæ og håpe æ da e kommet i graviditetens gull tid.. Sukk :)

Jeg var mye plaget med det i forrige svangerskap. Denne gangen er det kvalme. Spis loveharts som nevnt over her. Evt stikk på apoteket og kjøp gaviscon. Funka bra til meg, selv om det er litt ekkelt å tygge:D

Å jada! Irriterende å få det såpass tidlig! Men kun når jeg bøyer meg ned her enda så jeg prøver å være forsiktig også må jeg få kjøpt gaviscon etterhvert ;)

Milkshake fra Burger king funket veldig bra mot halsbrann. Men er vel kanskje ikke det beste alternativet om man skal ha halsbrann resten av svangerskapet. Da blir gravidkiloene plutselig veldig mange :P

Last edited:
Jeg sleit med halsbrann før første sv.skap, og fikk da resept på somac. Det funka knallbra, men vet ikke om det kan brukes under graviditet. Mens jeg skulle ha førstemann kom det tilbake, og da spiste jeg love hearts, hvitost og drakk masse melk. Prøvde noe greier reseptfritt fra apotek, men det funka heller dårlig!

Back
Topp