Halsbrann..hjelp!!!

taita81

3 barns mor ♡
  Har fått halsbrann sånn av og på..nå har jeg hatt det noen timer..sitter midt i halsen og jobber seg opp og ned. Blir gal jeg..blir litt små kvalm av det der. Hva hjelper mot det da? Har noe som heter Nyco fruktsalt.. men kan man ta det når man er gravid?? Håper noen har noen råd,begynner å bli slitsomt dette.. takk for hjelp..

har ei venninne som sa at når hun var gravid og hadde halbrann så var det ingenting annet enn sånne loveharts som hjalp! vet du hva jeg mener...de derre små bombomene i sånn rull...som det står sånne kjærlighetsting på[;)]
åhh...jeg er dårlig å forklare...hehe
ellers vet jeg ikke

jeg har faktisk de love hearts da...men må flire...funker det da?? Venninda mi snakka om Link..aner ikke hva det er  jeg så får prøve de derre love sakene jeg da. Blir små gal her.. har ikke melk i hus heller så. Takk for svar jenter

du får dytte innpå med loveharts da...så skal du se det virker[;)]

Aha..kjøpes på apoteket..må kanskje kjøpe sånt inn da.Greit å ha i hus hvis dette skal fortsette..arg..

Det funker jooooo...hahahahahahaha.. men må man konstant spise de da eller??

Det skal ikke vere farlig og ta nyco når man er gravid det er i alle fall det jeg har fåt vite av legene tiligere men samarin skal man vere forsiktig med

e tok noe flytende sånn halsbranndempende som e kjøpte på apoteket hele svangerskapet, å d gikk bra[:)] halsbrann e noe dritt.. e leve m d hele året UTEN å være gravid e[&:] noe dritt! håpe du finne noe som hjelpe[:)]

Hm..føler det er der fordet nå..så vet ikke om det hjelper sånn veldig.Så må bare spørre på apoteket jeg da.Men Marre du tror ikke nyco er noe farlig,fant ikke noe om den på nette så?? Æsj ja,dette var ikke noe kjekt.. Vet ikke hva samarin er for noe heller jeg..så mye vet jeg..uff. Prøver litt nyco jeg da..hva sier dere,er ikke noe farlig det?

ORIGINAL: taita81

Hm..føler det er der fordet nå..så vet ikke om det hjelper sånn veldig.Så må bare spørre på apoteket jeg da.Men Marre du tror ikke nyco er noe farlig,fant ikke noe om den på nette så?? Æsj ja,dette var ikke noe kjekt.. Vet ikke hva samarin er for noe heller jeg..så mye vet jeg..uff. Prøver litt nyco jeg da..hva sier dere,er ikke noe farlig det?

Etter hva alle legene har sagt til meg tiligere når jeg har vert gravid så skal ikke nyco vere noe farlig å ta når man er gravid, så det har jeg tatt med legenes godkjennelse tiligere og mine barn har ikke tatt noe skade av det

ORIGINAL: Marre

ORIGINAL: taita81

Etter hva alle legene har sagt til meg tiligere når jeg har vert gravid så skal ikke nyco vere noe farlig å ta når man er gravid, så det har jeg tatt med legenes godkjennelse tiligere og mine barn har ikke tatt noe skade av det

Ok,da tar jeg det om det ikke bedrer seg før jeg legger meg ikveld. Tusen takk for svar

Jeg brukte Nyco i svangerskapet, og det er helt trygt i følge legen min...

kanskje is kan hjelpe litt... ikkje vet jeg:)

GAVICON sier jeg bare. Disse er til oss gravide.. Fås på apotek. Inntil de er i hus... tygg mandler (gammelt kjærringråd;)

Bruk gavison....Kjøpes på apotektet, eller spis mandla. D hjalp mæ når æ va gravid me gutten min.

Link er kjempebra mot halsbrann, og helt ufarlig for gravide[:)]

Pepcidduo da? Tyggetablett - er ikke den OK? Usikker på hvordan den er med gravide, men ellers er den fantastisk

Back
Topp