Halsbrann fra helvette

TrollmorTilEn*SnartEnTil

Forelsket i forumet
Nå er jeg lei av å komme hjem fra jobb med halsbrann hver bidige dag!
Ikke hjelper det med halsbrann tabletter heller. Så ender opp med at jeg legger meg grytidlig, for å slippe å ha det vondt!

Hva kan jeg gjøre? Har ikke tatt kontakt med lege siden det er normalt med halsbrann i sv.skap

Tror du bare må prøve deg litt frem.. Sett etter kjerringråd på nett? Eks melk, love hearts, linktyggis osv :) også prøve å forebygge, finne ut om det er noe du reagere mer på enn annet :)

Tror du bare må prøve deg litt frem.. Sett etter kjerringråd på nett? Eks melk, love hearts, linktyggis osv :) også prøve å forebygge, finne ut om det er noe du reagere mer på enn annet :)
Har prøvd alt :(
Er det mulig og få halsbrann av stress eller mye løfting elns?

Hørtes ikke godt ut :/ håper du finner noe som virker.. kan tenke meg at en del matvarer kan forverre halsbrannen.?

jeg lar være å spise syrlig mat og sterk mat. og ikke brus. om du er plaget med det npnår du skal legge deg, så anbefaler jeg å ikke spise de to siste timene før du skal legge deg.

Jeg er generelt plaget med halsbrann og sure oppstøt, ble værre med en gang jeg ble gravid, men er bedre nå når jeg er mere obs på hva jeg spiser og drikker.

Back
Topp