Halsbrann... Et stort problem.

mamma84

Glad i forumet
Noen som har noen gode tips????

Føler jeg har prøvd alt....

Link
Gaviscon
Spise lite og ofte
Drikke melk
Ikke spise rett før jeg legger meg
Ligge med hode høyt

Er det noen som har andre forslag. Dette er et problem for meg....

hei hei:)

jeg har hørt at love hearts skal hjelpe....
det er sånne små hjertedrops med skrift på.
vet ikke om du vet hva jeg mener??

poca

Vet hva du mener. Her prøver jeg alt, så da vet du hva jeg skal kjøpe meg i morgen når jeg står opp!!!

håper det funker da!!!

du får gi beskjed[;)]

poca

Det skal jeg gjøre.

Takk!!!

ingen problem:) håper bare det hjelper:)

klem poca

Aflurax, tygetabletter. Fås kjøpt på apoteket, veldig milde, for at gravide også kan bruke dem. Smaker ikke så verst, men de er ikke spesielt gode heller. Jeg har også STORE problemer med halsbrann, hver eneste kveld. Med det samme jeg har lagt hodet ned på puta....Dette hjelper en del, for meg hvertfall....

lykke til[:)]

prøv å finne ut hva du kan få halsbrann av
jeg får det feks av kryddret mat , alt med kullsyre og for mye sukker, juice

melk hjelpe rmeg da, men leste det ikke hjalp deg
love hearts hjelper heller ikke som hun ovenfor anbefalte, selv om jeg kjøper meg det hver dag. for det er så godt

drikk rikelig med vann ihvertfall det er også bra

Du kan også prøve Pepcidduo (reseptfritt, helt greit å bruke for gravide).

Følgende virker på meg

-Forsiktig med inntak av appelsinjuice, evnt drikke et glass melk rett etter man har drukket juice
-Grønne sure epler

Tusen takk for mange gode råd!!!

Nå er det bare å prøve seg fram videre.

Jeg drikker mye vann, gjerne 3 liter om dagen og det hjelper til meg. Har ikke vært så plaget etter at jeg begynte med det. Eneste brusen jeg tåler er eventyrbrus har jeg funnet ut. Litt artig synes jeg, siden det gikk en del av den da jeg var lita[:D]
Ellers så er nok halsbrann noe sikkert en del av oss må leve med under graviditeten, dessverre[:'(]
Håper du finner noe som kan lette ditt halsbrannbesvær mamma 84[:)]

Er også plaget med halsbrann, men har funnet løsningen for meg: Et stykke med kålrabi. Høres jo merkelig ut siden det er ganske sterkt for magen, men det gjør underverker!!!!!!!!!!!![:D]

For meg hjalp det faktisk med Kakao, av alle ting.. -bør prøves..

-endelig en god unskyldning for å ha kakao til kvelds hele vinteren!![:D][:D][:D]

Hvordan varige skader????

Back
Topp