Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Aflurax, tygetabletter. Fås kjøpt på apoteket, veldig milde, for at gravide også kan bruke dem. Smaker ikke så verst, men de er ikke spesielt gode heller. Jeg har også STORE problemer med halsbrann, hver eneste kveld. Med det samme jeg har lagt hodet ned på puta....Dette hjelper en del, for meg hvertfall....
prøv å finne ut hva du kan få halsbrann av
jeg får det feks av kryddret mat , alt med kullsyre og for mye sukker, juice
melk hjelpe rmeg da, men leste det ikke hjalp deg
love hearts hjelper heller ikke som hun ovenfor anbefalte, selv om jeg kjøper meg det hver dag. for det er så godt
Jeg drikker mye vann, gjerne 3 liter om dagen og det hjelper til meg. Har ikke vært så plaget etter at jeg begynte med det. Eneste brusen jeg tåler er eventyrbrus har jeg funnet ut. Litt artig synes jeg, siden det gikk en del av den da jeg var lita[:D]
Ellers så er nok halsbrann noe sikkert en del av oss må leve med under graviditeten, dessverre[:'(]
Håper du finner noe som kan lette ditt halsbrannbesvær mamma 84[:)]
Er også plaget med halsbrann, men har funnet løsningen for meg: Et stykke med kålrabi. Høres jo merkelig ut siden det er ganske sterkt for magen, men det gjør underverker!!!!!!!!!!!![:D]