Halsbrann.. blæh

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
I kveld har jeg hatt i meg en halv liter appelsin juice, litt tandoori kylling og salte fisker.. Og her sitter jeg med verdens verste HALSBRANN.. Noen andre som er plaget med det? Syns de tablettene mot halsbrann smaker skikkelig gørr! Men det er helt klart bedre enn å gå sånn her.. [:'(]

Uffda..stakkar..Er ikke du gravid da?? Hørt at enkelte gravide har lett for å få inntens halsbrann...[8|]

Ja det er jo vanlig.. Drikker også masse melk, men ikke varm.. [:'(] Funker det bedre enn kald asså? Har hørt at agurk også hjelper, så jeg har knasket litt på en halv agurk i kveld [;)]

ORIGINAL: *Bekkizz22*

Ja det er jo vanlig.. Drikker også masse melk, men ikke varm.. [:'(] Funker det bedre enn kald asså? Har hørt at agurk også hjelper, så jeg har knasket litt på en halv agurk i kveld [;)]

Nei se på magen da du[:D] Nydelig mage bilde......håper jeg får oppleve det flere ganger

har hørt at d hjelper å spise litt banan[&:] har ikke prøvd d selv, er så heldig at jeg ikke er plaga av halsbrann jeg[:)]

Jeg er veldig plaget med halsbrann/sure oppstøt..[:'(] ikke no koselig i det hele tatt.
Men prøv å ikke spis deg stappmett når du spiser,og iværtfall ikke like før du skal legge deg.
Det kan hjelpe å ligge med hode høyt[;)]
Prøv med melk,det kan hjelpe og andre drikkevarer som ikke er sure.Kan hjelpe med mye vann også[:)]

Så fin mage da bekkizz22 [:)]

Plaget med halsbrann innimellom jeg også.. Har heldigvis ikke vært så ille i det siste, men uansett er det noe herk!

Bruker noe som heter gaviscon jeg da. Det smaker helt pyton og jeg blir skikkelig kvalm av det, men dama på apoteket sa at det var det beste gravide kunne ta. Så hun anbefalt kun den.
Har prøvd lovehearts også, men det funka ikke like godt dessverre.. [:(]

Hørt at mandler også skal kunne hjelpe!

Back
Topp