Sliter sånn med halsbrann. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Blitt mange våkennetter i det siste på grunn av den helsikkes halsbrannen. Om jeg er så heldig å få sove, vokner jeg mellom 3 og 5 for at jeg har sånn halsbrann at jeg hoster til jeg nesten kaster opp. Har det også jevnt over hele dagene. Har brukt en del benegast redoflux, titralac, vann med natron, gaviscon, link, love hearts osv. Føler jeg har prøvd alt nå, jeg blir gal snart.
Er det noe legen kan skrive ut til meg for å slippe dette marerittet? Skal ta en telefon i morgen, men regner egentlig med å bare få ett "du må bare holde ut" svar. Dagens sytetråd kommer fra meg, men det er like før jeg setter i gang fødselen på egenhånd for å slippe dette. Litt domt i uke 33 ^^
Er det noe legen kan skrive ut til meg for å slippe dette marerittet? Skal ta en telefon i morgen, men regner egentlig med å bare få ett "du må bare holde ut" svar. Dagens sytetråd kommer fra meg, men det er like før jeg setter i gang fødselen på egenhånd for å slippe dette. Litt domt i uke 33 ^^