Halsbrann allerede nå?

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Grrrrrrr de siste par dagene, har det kommet snikende symptomer på halsbrann.. Eg som håpte det skulle være lenge til enda..

Hadde masse i de to siste svsk, men husker ikke det kom så tidlig..

Flere som har fått det tidlig?

Får sånn innimellom, men ganske kortvarig. Håper ikke det blir verre...

Man kan ikke regne med meg for jeg sliter med halsbrann og sure oppstøt til vanlig og. Men jeg sliter med det og det er noe herk...

Har begynt allerede, ja. Ikke så ofte og ikke så ille ennå, så det blir nok verre :))) Gleder meg!

Har hatt det helt siden jeg ble gravid :P Har ikke det til vanlig, og det er noe ordentlig herk! Hadde bare det den siste mnd når jeg gikk gravid med snuppa...

Har heldigvis sluppet unna så langt. Men på slutten av sv.skapet sist gang måtte jeg nærmest sitte og sove ellers kom syra hoppende opp i munnen....Gruuusomt. Eneste som hjalp litt her til slutt var å spise mandler.Kjerringråd fra ei litt eldre jeg kjenner:)

Eneste "plage" i mitt forrige svangerskap var halsbrann.. Og har det nå også. Bruker flytende Gavison ved behov. Synes det er bedre enn tyggetablettene...

Har hatt det i rundt en måned nå. Har hatt det en sjelden gang før graviditeten og, men nå er det gjennom hele dagen og spesielt om kvelden...

Begynte for noen uker siden! Sitter som en klump i brystet, som jeg kjenner helt bak i ryggen og:wtf: Gaviscon tar den værste brenninga, men Ranitidine må til for å løsne den vonde klumpen. Jaja...det kommer i alle fall ikke opp syre!

Jepp, har begynt å komme snikende her også :/ kom ikke så tidlig sist! Er heldigvis ikke veldig plaget enda, men kjenner antydning på kvelden! Håper ikke det utvikler seg nevneverdig, hater halsbrann :(

Det varierer veldig. Det kommer en dag innimellom med halsbrann som ikke går bort uansett hva jeg gjør :( Men syrlige drikker gjør vondt verre! Å kaffe. Men det bør man jo kanskje ikke drikke så mye av uansett :)

Har det av og til.. Ikke så plagsomt ennå,men har kjøpt inn gavicon tyggetbl i tilfelle det blir plagsomt. Har tatt 2 tbl hittil,men bare 1/2 om gangen.. Synes de er helt forferdelige,men de tar det helt bort :p

Back
Topp