Halsbetennelse

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Æsj, jeg har fått halsbetennelse. Av virus og, så jeg får ikke medisin for det..

Jeg hater hovne mangler og at det gjør vondt å svelge :s jeg blir som et lite barn når det er sånn.

Syns litt synd på meg selv og ville bare dele akkurat det..

Sent from my iPad using BV Forum

Halsbetennelse av virus?? Det er første gang jeg har hørt....

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Du skjønner hva hun mener.. ;) Da er det bare å vente til det går over. Drikk varm drikke! Det lindrer ofte. Sitter hjemme med halsvondt og feber jeg også.. Skal på jobb i kveld og gruer meg, men kan ikke ta egenmelding for fikk vakta i går

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vond hals er som regel NESTEN alltid virus. Halsbetennelse derimot er bakterielt, men det er sjelden i forhold til en virusinfeksjon i halsen. ;) Uansett kan det føles like ille! God bedring :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Legen sa det var halsbetennelse, og når man googler halsbetennelse så kommer det opp at det kan være bakterielt (da får man medisin), eller virus (da behandles det ikke.)

Takk uansett for sympati, jeg hater hovne mandler og at det er vondt å svelge..

God bedring, grusomt å ha vondt i halsen! Du får spise masse is for å lindre :)

God bedring. Jeg hadde det samme for 1,5 uke siden. Helt grusomt. Man blir så dårlig og det er så vondt. Slapp av er mitt eneste råd, ligg rett ut til du er bra!

Det er skiiit vondt, har ofte vondt i halsen og hovene mandler, håper du har blitt litt bedre :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kopiert fra NHI.no:

Akutt halsbetennelse skyldes i de fleste tilfeller luftveisvirus. Det er en tilstand som vanligvis går over av seg selv, men noen ganger tilkommer bakterieinfeksjon som krever antibiotika.

Så det er ikke akkurat uvanlig at halsbetennelsen er forårsaket av virus nei ;)

Masse God bedring !! Jeg er så glad for at jeg fjernet mandlene for et par år siden ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Takk for sympatien! D er akkurat d man trenger når man syns synd på seg selv. ;)

Jeg føler meg litt bedre, men samboeren min mente at jeg burde bli helt frisk før jeg dro på jobb igjen.

Forsåvidt et godt poeng siden jeg ble smittet av en kollega ;)

Back
Topp