Hals

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Brukar dikka hals på dei små? Er så mangen, spesielt ull bodyar, som er så nakne i halsen.
Har to slike "buff" halsar, men dei er jo ganske store. Har tatt på han ein i dag, og det går greitt. Prøver ikkje å ta av, men det ser så mykje ut :P

Vi bruker som regel Kivatlue som trekkes over hodet. Den har god hals, men hvis den er til vask så pleier vi å bruke hals. Kjøpte en i ull på Name it :-)

Vi bruker som regel Kivatlue som trekkes over hodet. Den har god hals, men hvis den er til vask så pleier vi å bruke hals. Kjøpte en i ull på Name it :-)

Har slike luer som han brukar ute med veldig god/lang hals i ull. Men tenker på generelt. Bodyar er så vide i halsen (skjønnar kvifor) men er så dumt no når det er kaldt.

ImageUploadedByBV Forum1421995639.403989.jpg
Eller denne under tykk lue
ImageUploadedByBV Forum1421995688.954575.jpg

Begge sitter godt, er tynne men i ull.

• Liker
Reactions: EJ
Bruker lue med hals. Storebror har hals han bruker om han ikke bruker lue med hals.

Bruker hals kjøpt på HM når vi er ute å leker men trenger ikke ellers. Har fleecedress og jakkers som dekker halsen godt i vogn/bil.

Bruker balakava i ull/silke fra Janus under vanlig lue. Hvis det er kaldt inne bruker jeg siklesmekke i ull.

Ikke begynt å bruke enda nei.ikke vært nødvendig i vogn og bil og er ikke så mye ute enda. De gangene vi er ute så dekker dressen bra i hals.

Ikke hatt behov for det inne, og ute har han lue som dekker halsen godt :)

Vi bruker slik tynn ull hals når vi er ute eller kjører bil. Syntes det fort blir bart ellers..

Bruker stort sett lue med hals, men hender at jeg bruker hals også ;)

Bruker en hals fra Janus ca hver eneste gang vi er utenfor en dør ;-) og så han han ett par gode luer i ull som også er vindtette :-) er ikke hals på de da...

Bruker hals kjøpt på HM når vi er ute å leker men trenger ikke ellers. Har fleecedress og jakkers som dekker halsen godt i vogn/bil.
Vi har også hals fra HM, ellers har vi ullbuffer til storesøs. Vil ikke bruke ull direkte på lillesøster.

Den lurte jeg litt på. Men sitter den bra? Holder den seg sånn nedbrettet?

Jeg liker den hvertfall :) Jeg bruker mye strikkeklær på mini og da er den kjempe grei.. Den satt bedre da den var ny, føler den har mistet litt formen. Vært ofte vasket da mini gulper en del..

Back
Topp