Bare Sissi
Glad i forumet
ORIGINAL: Goth.mummy
Jeg trenger litt hjelp. Har jo ikke peiling egentlig, og orker ikke spørre familie for de bare gneller :P
Vi må jo ha vogn. Og jeg tror vi skal ha kombivogn?
Jeg har to hunder som jeg går tur med hver dag, og bor i Nord Norge så vogna må tåle snø!
Går ikke masse i terreng, men kan godt tenke meg å bruke turstiene på sommeren/høsten.
Også vil jeg helst ha et klassisk utseende på vogna. Ikke et must, men liker slike vogner best.
Har sett litt på Simo kombivogn, og syns den ser ganske fin ut. Men jeg vet jo ikke helt. Emmaljunga? Brio??
Også er det jo spm om man skal kjøpe ny, eller kjøpe brukt?
Drømmevogna er dog en Silver Cross! mer klassisk og lekker vogn skal du lete lenge etter. Noen som har erfaringer med sånne "gamle" vogner? Simo classic er også et alternativ.
Skulle vunnet i lotto så skulle jeg kjøpt alt!
Heia... inne og sniker litt fra desember.... jeg har hatt både simo classic ,ny simo kombi og emmaljunga duo... (vogndilla si du hehe) simo classic er stor og god men julene er så tynne så di er håpløse på vinterføre særlig sørpe....... emmaljunga er knall god og fin og stor bag men den er TUNG.... Simo kombi er beste vogna jeg har hatt noen gang... kjempe god og trille ikke for tung og god plass til babyen... men jeg kunne også anbefalt simo duo da bagen der er mye større og har bedre plass...den er også litt lettere ettersom du må ta av bagen for og sette på ny sportsdel og ikke har sportsdel og bag i samme... masse lykke til :)