Hallowen kostymer

2 små og en huleboer

Forumet er livet
Hvordan skal deres barn gå?
Gutten min skal snart på Hallowen fest

her skal jenta mi kle seg ut som søt pusekatt. Og gutten min som batman.
Men stygge masker er ikke ok hjemme hos oss.
I norge tar det jo av, og er konkurranse om hvem som kler seg skumlest mulig. Men er jo egentlig ikke slik det er i USA, der er det jo like vanlig å kle seg ut som superhelter og prinsesser, eller søte gresskar, som det er å kle seg skummelt. Så vi kjører heller vanlig kostyme, enn stygge kostymer...

*yummymummy* skrev:
her skal jenta mi kle seg ut som søt pusekatt. Og gutten min som batman.
Men stygge masker er ikke ok hjemme hos oss.
I norge tar det jo av, og er konkurranse om hvem som kler seg skumlest mulig. Men er jo egentlig ikke slik det er i USA, der er det jo like vanlig å kle seg ut som superhelter og prinsesser, eller søte gresskar, som det er å kle seg skummelt. Så vi kjører heller vanlig kostyme, enn stygge kostymer...

Gutten valgte kostyme selv.
Hadde han hatt lyst til å kle seg som en pusekatt eller superhelt, så hadde det blitt det

Flere kostymer???
Hvordan ser barna deres ut i kveld?

guttungen tok på ei skrikmaske (men den er rød og ikke hvit som i filmmen). Fikk ikke tatt bilde av han for han var så rask å stikke ut.
datteren min og venninna er zombier

*poff*

Eg veit at det er feil, men guten vår kledde seg ut i går, for det var då det var feiring på Akvariet i Bergen. Han skulle vere skjelett og hadde bestilt RAUD skjelettkappe (og vips der kom symaskina fram etter å ha gøymd seg under ei hylle i nokre månader)... Ikkje så godt bilete, men godt nok til å vise korleis han var kledd.

Ribbeina er kvit elektrikarteip på genseren. Enkelt og greitt.

Har ikke kledd seg ut idag, men hun skal være heks i burdag imorgen, så får legge ut bilde da

Har ikke kledd seg ut idag, men hun skal være heks i burdag imorgen, så får legge ut bilde da

Back
Topp