Halloween

Ja og ja.

Ungene gleder seg helt syke. Vi skal ha fest for store og små.

Det feires ikke her enda. Men har snop i tilfelle de begynner.

Men alle går på hallovenn. Og dermed ingen i gatene.

Unga feirer og vi gir godteri :)
Synes det blir litt barnslig med den "nei til Halloween og ja til julebukk" holdningen. Det ene utelukker jo ikke det andre. Halloween er til stor glede for de fleste barn er mitt inntrykk.

Eldste kledde seg ut og gikk fra han var 4. Pynter ute og gir ut godteri. Men kun den 31.

Ja, de skal gå halloween i år, og de gleder seg stort.
Handler alltid inn snop, men vi bor litt utenfor boligfeltet, så det er ikke alltid det kommer noen hit.

Feirer ikke, og har ingen planer om å gjøre det når lillemor blir gammel nok heller. Og godteriet er mitt!!! :D

Jeg gleder meg til knøttet blir så stor at vi kan fortelle gamle historier og sagn om hvor allehelgensfeiringa kommer fra! På samme måte som jeg gleder meg til å fortelle historier om hvor jula kommer fra, hva solsnu er og hvordan d ble feiret, hvorfor 17. mai er en viktig dag for landet vårt og hva karneval i februar egentlig kommer fra! Så mange spennende historier og høytider! :D

Mini er for liten enda. Men kommer ikke til å få lov til å gå knask eller knep. Når/hvis hun blir veldig interessert i halloween når hun blir større. Skal ho heller få lov til å invitere noen venner på besøk som kan kle seg ut. Også kan de få mat og godterier er hjemme:)

Vi feirer ikke, og bor sånn at det ikke kommer noen på døra her:)

Min er for liten enda, men kommer til å la henne feire hvis hun vil når hun blir større. Usikker på om noen kommer hit, men skal kjøpe inn litt snop i tilfelle :)

Unga feirer og vi gir godteri :)
Synes det blir litt barnslig med den "nei til Halloween og ja til julebukk" holdningen. Det ene utelukker jo ikke det andre. Halloween er til stor glede for de fleste barn er mitt inntrykk.

Enig med deg - kjekt for barna :) Er lei av alle kronikkene meningmann skriver i lokalavisene hver oktober hvert år..

Vi feirer (men ikke med å gå fra dør til dør). Barn hadde fått godteri om jeg hadde (men det pleier ikke komme noen på døren hos oss uansett, så jeg kjøper aldri inn spesifikt til dette..)

Nei de er for små enda:-). Spiser ikke smågodt her, går mer i chips:-). Har ikke kjøpt inn noe for anledningen rett og slett fordi det går i glemmeboken siden vi ikke spiser snop selv:-). Når de blir store nok så får de velge selv om de vil gå:-)

vi feirer ikke per idag. slukker utelys og gir tegn til det. Kanskje når mini blir større at det blir litt halloween i huset her da :)

Barna kler seg ut og de som ringer på før leggetid får godteri. Vi tar oss også en liten tur ut.

Vi feirer ikke hjemme, men eldste får delta på halloweenfest på skolen.

Jeg misliker alt som gir kjøpepress.

Ja og ja. Skal pynte litt utanfor døra, med lys og graskar.

Back
Topp