Halloween

Selmaen

Glad i forumet
Når er det greit at barna går halloween i år? Kun mandag, som dagen er?eller er helgen innafor?

Mandag

Vi gjør i alle fall ikke noe klart før mandagen.

Er mandag som er dagen :)
Kun fest og pub som tar halloween nærmeste helg her hvertfall :) Men de går ikke halloween da

Kun på mandag

Er mandag som er halloween ja, skal de først gå så må det jo gjøres den dagen hvor folk faktisk er klare og forberedt og kan enten slå av lys eller ha noe klart på lur, alt etter som.

Mandag. Må jo ta det på dagen. Har middag med ei veninne og datteren hennes også går vi til noen naboer før de koser seg med godteriet. Barna er bare 3 år, med jentene gleder seg ( i hvertfall mi).

Å gå å ringe på dører gjør vi mandag, men blir litt feriring på lørdagen å:p

Synes mandagen er mest naturlig,men tenkte å ha litt godis liggende til lørdagen - just in case ^^

Personlig syns jeg ikke halloween hører hjemme i Norge. Men skal man feire, så må det gjøres på dagen, som her da blir mandagen.. :)

Å ringe på dører kun på mandag (jeg trodde først det var greit på lørdag, men har fått høre at det er det ikke).
Meeen... om noen ringer på på lørdag så har jeg litt snop på lur til dem allikevel.

Kun på den dagen. 31/10. Skal man "adoptere" Halloween skal det gjøres riktig.

Fest og sånt kan man ta helga men trick or treat 31/10. 18-20. Og kun der det er lys og man skal være utkledd.

Back
Topp