Halloween ?

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Gjør dere noe ut av det - skal dere kle ut de små? Og pleier det å komme barn på døra hos dere? (Hvis ja, tror dere de kommer på lørdag eller mandag?)

Her er jeg ikke hjemme noen av dagene, men var i utgangspunktet invitert til et familievennlig costumeparty på lørdagen - hadde Supermankostyme på lur, men mannen var ikke så gira på å gå alene :P

Har en mann som er ganske gira så ja. I fjor kjøpte han en selvlysende sak som pumpes opp som liksom skal vifte i vinden, gresskar. Den setter han i oppkjørsel. Noen andre lykter i vinduer. Skjærte ut gresskar gjorde han også haha . Harry much! Kjøpes inn mye godis, kommer mange på døra her. Han er håpløs Hehe. Ellers skal de ha med kostyme i barnehagen den dagen.

Nei, kommer ikke til å kle dem ut :) og har aldri opplevd at det kommer noen på døra (dessverre!). Tipper de går lørdag? Eller søndag :)

Jeg liker halloween og gikk det en gang jeg var 10 år. Synes det er artig :) men jeg har så små barn så vi gjør ikke noe ut av det. Skal nok se en skrekkfilm da

Kommer ikke til å gjøre noe av pynting og sånn, pleier ikke det. Men kjøper inn litt godis, regner med at 8-åringen som bor over kommer innom så syntes det er greit å ha noe (men selvfølgelig kjøpt noe jeg selv liker i tilfelle hun ikke dukker opp :rolleyes:

Vi feirer ikke Halloween, har aldri hatt noen på døra våres heller. Kommer ikke til å lære Mary det heller. Synes det rett og slett er kjøpe press. Gi meg heller julebukk tibake:) hvis Mary absolutt må være med på noe av dette styret når hun blir eldre, blir det å bli med på noe som heter hallovenn, det blir arrangert i en håndball hall, der det er snille kostymer og lek for barna.

Back
Topp