Halloween

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Når er det ungene kommer på døra? Å hva slags godteri gir dere å hvor mye?

Fredag er halloween. Vi pleier å kjøpe godis på Nille, gir alle to-tre hver.
I år skal vi ikke være hjemme så da blir det ikke noe.

Vi har handlet inn ei bøtte på europris, i tillegg har vi popcorn og pepperkaker i bakhånd. Her begynner d minste å gå så fort det blir mørkt, 1730 ca og klokka 20 er det stille igjen. Her er det maaange barn som kommer innom, veldig koselig :)

Vi pynter med gresskar og spindelvev ute, og vi voksne skal også kle oss litt ut i år :)

De kommer som regel 17.30-19.30.

Gir alltid ut godteri som er innpakket. Da en til hver. Drops, kjærlighet på pinne e.l.

Synes det blir for dyrt å gi flere til hver.

Her kommer de mellom 5 og 8 på kvelden. Jeg har kjøpt inn noen store klubber og innpakket vingummi i form av vampyrtenner. Gir hvert barn en av hver. Foretrekker å gi vekk godteri med innpakning :P

Her kommer de mellom 5 og 9 på kvelden :) Pleier å ha litt kjærligheter og drops liggende, så får de to-tre hver :)

Fredag er det vel ja:) blir spennende å se om de kommer her på døren. Blokk er aldri særlig populært blant barna. Tror ikke de forstår hvordan de skal ringe på.

I fjor fylte vi en skål med ulikt godteri som var innpakket. Masse unger som kom. I år er vi borte.

Vet ikke om det er vanlig overalt. Men her går barna bare til hus som har tent lykt utenfor. Dette er en del godt voksene og eldre som ikke feirer Halloween.
Gir alltid innpakket godis. Her er det mange unger, så de får 1 hver.

Har også kjøpt forskjellig innpakket godis og har tenkt til å gi en til hver :-) bor på et stort boligfelt med mange barn så håper på mye besøk i år :-)

Vi har til enhver tid et godteriskap fullt av godteri i ulike varianter så fyller bare på en bolle og lar ungene plukke selv.

Her var det ingen i fjor eller året før.. Er nok mer vanlig med felles arrangement på skolene osv, sånn HalloVenn.. Tror det er det de kaller det. Synes det egentlig er helt greit! Og i år tror jeg ikke noen av oss skal være hjemme!

Håper det ikke kommer noen, er litt i mot å feire dette. Guttungen kom hjem i går og hadde hørt de store ungene snakke om det, men vi sa at vi ikke feiret det så han kunne ikke gå rundt. Men julebukk synes jeg er greit.

Pleier å ha noe som er innpakket som sjokoladebiter fra nille eller no sånt :)

Vet ikke om det kommer barn hit på halloween. Men skal innom nille å kjøpe noe godteri der sånn i tilfelle.

Innpakka godteri, sambo gir to godter pr unge mens jeg gir en neve :eek: Det blir ivertfall tomt på min måte :rolleyes:

Back
Topp