Halloween

Blåball

Forelsket i forumet
ImageUploadedByBV Forum1383239968.156491.jpg

Vart jaggu effektivt det. Kobla ut ringeklokka og når vi ikke åpna så hamra de løs på døra.. Skulle tru de prøvde å komma seg gjennom.. Så da måtte vi henge ut lapp :D Flere enn oss som ikke vil ha besøk? :p

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Haha, genialt.. Her har vi en 6 åring i hus, så sånt slipper vi ikke unna gitt :p

★♡Tasta fra fonen♡★

Her har vi kjøpt inn godteri, men det har ikke kommet et eneste barn. Nå føler jeg at det begynner å bli såpass "sent", så nå går jeg snart løs på godteriet selv ;) babyen her reagerer ikke på ringeklokka overhode :)

Hadde alle vært snille og søte barn hadde vi åpna og delt ut godis. Men som jeg har sagt i andre tråder har vi hatt dårlig erfaring med det hvert år, med egg osv. Så vil helst slippe å styre med det. Var noen som reiv ned lappen da, men forstyrra oss ikke :D

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Her har det ikke vært noen på døra :) Sikkert fordi jeg bor i kjellerleilighet med trapp ned og inngang skjult på siden av huset ;) Og huseiere bortreist, så hele huset ser da tomt ut.. Får kose meg med alt godteriet selv :P

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Har ikke hatt besøk da me bur veldig usentralt, og 6 åringen fikk valget mellom halloween og kino. Valgte han kino :)

Så nå har frøknå vert på sin første kino ;) hihi

Back
Topp