Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vart jaggu effektivt det. Kobla ut ringeklokka og når vi ikke åpna så hamra de løs på døra.. Skulle tru de prøvde å komma seg gjennom.. Så da måtte vi henge ut lapp Flere enn oss som ikke vil ha besøk?
Her har vi kjøpt inn godteri, men det har ikke kommet et eneste barn. Nå føler jeg at det begynner å bli såpass "sent", så nå går jeg snart løs på godteriet selv babyen her reagerer ikke på ringeklokka overhode
Hadde alle vært snille og søte barn hadde vi åpna og delt ut godis. Men som jeg har sagt i andre tråder har vi hatt dårlig erfaring med det hvert år, med egg osv. Så vil helst slippe å styre med det. Var noen som reiv ned lappen da, men forstyrra oss ikke
Her har det ikke vært noen på døra Sikkert fordi jeg bor i kjellerleilighet med trapp ned og inngang skjult på siden av huset Og huseiere bortreist, så hele huset ser da tomt ut.. Får kose meg med alt godteriet selv