Halloween!

Eldorado

Forumet er livet
Skal dere feire halloween i år?
Jeg og sambo har barnefri i helga pga at vi skal flytte og styr, men har blitt invitert på kostymeparty, så da utnytter vi barnevakten og tar en tur :)

Jeg skal ut å finne meg/oss kostyme i morra, men har ikke PEILING på hva jeg skal kle meg ut som.. forslag?
Hva skal dere kle dere ut som, dere som skal på party? :)

Ikke planer om det nei. Men hørtes gøy ut med party. Hva med sort engel??

svart engel hadde jeg satsa på å[:D] jeg skal være politi, skal også på halloween party på lørdag! gruer meg, drikker jo aldri lenger, å ikke er det så fristende hell![:)]

ORIGINAL: juneb

svart engel hadde jeg satsa på å[:D] jeg skal være politi, skal også på halloween party på lørdag! gruer meg, drikker jo aldri lenger, å ikke er det så fristende hell![:)]

Nei, samme her! Har vært litt på vift, men ikke drukket så mye.. men nå har jeg fri hele helga[:)][:)]

Men sort engel hørtes egentlig knall kult ut :D:D Hvor finner man svarte vinger? [:)][:)]

jeg har jo bursdag.. eller har bursdag 1 nov. så vi har alltid kle seg ut party.. men.. vet ikke om vi får barnefri + at vi holder jo på med detta badet[8|]

Åh, så praktisk!:) Det er sikkert morro!

Jaaa, får håpe dere får det da. Halloween er morro, og du har jo bursdag også!! [:)][:)] 

ORIGINAL: Eldiss!

Nei, samme her! Har vært litt på vift, men ikke drukket så mye.. men nå har jeg fri hele helga[:)][:)]

Men sort engel hørtes egentlig knall kult ut :D:D Hvor finner man svarte vinger? [:)][:)]

på nettet, søøk på google så kommer det nok opp no nettbutikker[:D]

Ææh, tenk hvis jeg ikke får dem i tide :( 

ORIGINAL: Eldiss!

Jeg fant i den butikken i Oslo... den med alt utkledningsstasjet for unger[8D][8D]

Får se om jeg får lurt meg en tur til vinger etterpå, bare får å titte :)

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Drittlei hele Halloween....

Dette er NORGE!!!!! 

Og at folk tar fest og klær seg ut, det er greit, men ikkje når ungene ringe på dørene og mase etter godis....

Er helt enig Svartengel.  Syns ikke den "tigge-leken" er noe særlig jeg heller!!
Så den kunne jeg ha hatt meg fra bedt. Men det å ha det gøy og kle seg ut, det syns jeg går bra! :) For det er jo ikke skadelig for noen :D Eneste er at det er litt kjøpepress, men det tjener butikkene på :p

Ja, skal kle meg ut som meg :) hehehe!! =)

http://www.mye-moro.no/productdetails.php?product=1383

noen som sa vinger???

Vi feirer her på søndag med stort party for kidsa og vennene dems!!! Har handla inn masse pynt og stæsj!!

Halloween har kommet for å bli---og jeg finner det gøy å se på alle barna som ringer på dørene!!

Det er blitt bytta ut, vet dere----hehe---før sang barna for litt godt i jula....nå bruker dem penger og tid på å kle seg ut i steden!!!!!!! SÅ DET SÅ!!! [;)]

Vi kommer ikke til å feire noe nei. Mannen er kalt ut på HV-øvelse i en uke og drar til fre, så jeg gidder ikke kle meg ut alene, ha ha ha!!!

SNuppa og noen i klassen skal gå halloween her i gata og kle seg ut. Hun har kjøpt inn ordentlig heksekostyme og tilbehør for sine egne bursdagspenger og er sååååå stolt hihih!!!

skal på en halloweenfest på søndag, det blir sikkert gøy det[:)]

ORIGINAL: Trone

Vi kommer ikke til å feire noe nei. Mannen er kalt ut på HV-øvelse i en uke og drar til fre, så jeg gidder ikke kle meg ut alene, ha ha ha!!!

SNuppa og noen i klassen skal gå halloween her i gata og kle seg ut. Hun har kjøpt inn ordentlig heksekostyme og tilbehør for sine egne bursdagspenger og er sååååå stolt hihih!!!

Skal han til Arendal? [:D]

ORIGINAL: Snickers

Vi feirer her på søndag med stort party for kidsa og vennene dems!!! Har handla inn masse pynt og stæsj!!

Halloween har kommet for å bli---og jeg finner det gøy å se på alle barna som ringer på dørene!!

Det er blitt bytta ut, vet dere----hehe---før sang barna for litt godt i jula....nå bruker dem penger og tid på å kle seg ut i steden!!!!!!! SÅ DET SÅ!!! [;)]

Er så enig.. det er jo noen som går julebukk ennå men jeg mener.. det er kommet for å bli så deal with it [:D][;)]
gjør det beste man kan utav det og la ungene ha en ekstra kjekk dag [;)]

Back
Topp