Halloween - sette ut skilt og skål med snop?

AgathaRaisin

Flørter med forumet
Vi vurderer i år å sette ut en stor skål med snop og skilt som står; "Vennligst ta en, happy halloween " er det noen som har erfaringer med dette? Dette er jo vanlig å gjøre i USA, men er jo selvsagt redd for at barna skal ta for mye eller tømme skåla.
Jeg er 8 uker på vei og veldig kvalm og orker ikke fly til døra hele kvelden som jeg gjorde i fjor.

Ser for meg første gjengen tømmer skåla :p

Ser for meg første gjengen tømmer skåla :p
Er jo dette jeg er redd for :p håper jo veldig at det fungerer greit og at de fleste har med seg foreldre som kan passe på. Naboer kan lett se inngangspartiet vårt så håper jo at ingen tørr å tømme skåla, men kanskje jeg bare er naiv? :p

Er jo dette jeg er redd for :p håper jo veldig at det fungerer greit og at de fleste har med seg foreldre som kan passe på. Naboer kan lett se inngangspartiet vårt så håper jo at ingen tørr å tømme skåla, men kanskje jeg bare er naiv? :p
Er jo bare å prøve, de neste som kommer ser jo at det er tomt og går forhåpentligvis videre (om det skulle skje at noen tar alt).

Ja, så for meg unger på typ 10+ år :p free candy, wooohoooo :p
Haha, ja! Kan jo prøve å ikke sette ut alt på en gang, kanskje? Hvis det går, så juuhuu. Hvis ikke, så får du løpe til døra. :p

Vi vurderer i år å sette ut en stor skål med snop og skilt som står; "Vennligst ta en, happy halloween " er det noen som har erfaringer med dette? Dette er jo vanlig å gjøre i USA, men er jo selvsagt redd for at barna skal ta for mye eller tømme skåla.
Jeg er 8 uker på vei og veldig kvalm og orker ikke fly til døra hele kvelden som jeg gjorde i fjor.
Mamma har gjort det flere ganger og det er alltid igjen masse når hun kommer hjem. De fleste er høflige. Vi pleier å si at det er én til hver når vi åpner døra, og kun de aller minste tar flere. Men de har jo foreldre med som stopper dem etterhvert ;)

Så bra det er flere som har positive erfaringer med dette, tror vi satser på dette og at vi heller ikke tar oppi alt på en gang :)
Blir spennende å se hvordan det går ;)

Vi har ikke kjøpt inn snop enda så må se hva vi kjøper før vi kan velge hvor mange biter de kan forsyne seg med :) men tenker daim eller fox og at alle kan ta to hver :)

Ingen dum ide, men tror nok mange kommer til å ta mange :p Her får vi ikke barn på døra på halloween, syns det er helt greit :)

Vi satt ut skål noen ganger og de har vært tomme når vi henter de inn. Når de ble tømt vet jeg ikke, men ingen gjorde noe knep i alle fall :)

Har hørt flere som har hatt positive erfaringer med det.
Jeg elsker å åpne døren og gleder meg stort til Halloween:D

Back
Topp