Halloween Party

Hvor blir det av festen da? Blir ikke fest med 3 stykker! Hvor er festhattene, IKKE ballonger takk. Dårlig fest asså cissi![8|]

ORIGINAL: Cissi

Skal du spise det der som Gollum har i hånden?

Du har jo ikke akkurat satt frem fest snacks, så jeg må vel det da![8|]

Har jo dratt frem champanjen jo...Hva vil dere ha å drikke og spise da?

Hva pleier du å servere på fester du da? Og hvor er hattene og all den skumle pynten?
Snøft, dårlig fest ass.

Ja dette er tafatt!!!! Vi har ikke fått i oss nok alkohyler enda tenker jeg!!!

SKÅÅÅÅÅÅÅÅL

Her er litt av pynten..Hattene er på vei...masa

Sorry, fikk ikke fram hattene...Har dere druknet, eller????

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL FOLKENS!!!!!!!

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] *buhu* Går å legger meg, ingen vil feste....

Jeg skulle gjerne vært med på fest,men jeg skal opp klokka 06.10 fordi jeg skal på jobb så jeg skal gå og legge meg nå [8|]

God natt alle sammen [:)]

Buhu cissi, dårlig fest og jeg som hadde gledet meg i hele 5 minutter på den også[:o] men du prøvde da, du skal ha for den[8|]

Hvordan lage fest når alle bare forsvinner.....[:-]Hmm..[&o]

Ingredienser til fest er vel en humørspreder, masse snop og sånn og helst en ukes advarsel. Du får annonsere neste lørdagsfesten i dag da vet du![8D]

Nei, ingen flere fester på meg, så nå drikker jeg meg sørpe full og griner for meg selv[:(][:(]

nå er det de kuleste som kommer senest, så her er jeg! Jeg slår meg på Asti`n :P

ORIGINAL: Aftenstjerne

Din sørgmodige dranker[8|]

Jepp[:(]*snørft*[:(]

Du har jo fått flere gjester jo di gås, slutt å drekk og slutt med den sippinga og ta i mot dine gjester, ikke rart ingen liker festen din[:-]

Oki*snufs*

Drikke til dwere alle...

ORIGINAL: Janneb

nå er det de kuleste som kommer senest, så her er jeg! Jeg slår meg på Asti`n :P

Velkommen...Slå deg løs!!!![:D][:D]

Nei, nå har jeg sittet her å trøste drikket, så nå er det på tide med litt liv!!!
Aftenstjerne sett på noe musikk!

Back
Topp