Halloween og gotteri?

Tenkte at de kunne få 2 ting hver. Innpakket godteri. Og så blir det mer og mer utover kvelden når jeg innser at jeg har kjøpt altfor mye :D
 
Vi gir en liten sjokolade til hver [emoji2] Vil ikke gi godteri som ikke er innpakket [emoji4]
 
Vi gir også bare innpakket, men langt under 20-30 kr i budsjett pr unge.

Vel. I teorien. I praksis så har vi vel aldri delt ut til mer enn to barn , samlet på alle årene vi har bodd her... hindrer ikke at vi har ei stor skål. I år tror jeg vi blir hjemme så da kanskje noen flere å dele ut til. Men mange er det ikke
 
Kjøpte et par innpakkete sjokolader. Greit at godteriet er innpakket. Gir en til hver om det kommer noen, men forhåpentligvis er det ingen som dukker opp og da kan jeg spise de selv :p
 
Har noen poser med sjokoladekuler med gresskarmønster på papiret fra Nille her. Regner med at jeg får spise alt selv, for her ringer til og med ikke TV-aksjonen eller lisenskontrollørene på [emoji23]
Og vi bor ganske så sentralt, i et boligfelt, rett ved en skole.
 
Jeg kjøpte slik poser på butikken med små pakker forskjellige ting innpakket.
1 per barn, de vil uansett ende opp med enorme mengder
 
Anbefaler deg å kjøpe ferdig innpakket godteri jeg, og gi de kun 1 ting hver. De får så mye likevel.
Så har du mange som reagerer på ting, de kan ikke spise smågodt som har ligget løst.
Det gjør vondt inni meg hvert år når jeg må ta i fra mitt barn halvparten pga allergi. Tenker da på hvor mange som virkelig har ønsket å gjøre dagen fin for barnet mitt, så ender jeg opp med å kaste det eller gi det til noen andre i huset føler seg veldig utakknemlig da[emoji57]Bare ett lite tips fra meg[emoji4]

Et lite tips til deg: ha godteri hjemme og bytt ut hver eneste ting hun ikke tåler med noe hun tåler.
 
Vi byttet litt med andre barn når det var noe eldste ikke kunne spise, og noe rett og slett bare fikk vi. Jeg får uansett det de ikke liker ;)
 
Jeg er ikke så fan av smågodtet. Så i år kjøpte jeg inn flere kasser med spøkelse chipsen på europris og ga en pose til hver av barna som kom. Skal gjøre det samme på nyttårsaften.
 
Back
Topp