Halloween og gotteri?

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Hvor mye gotteri gir man till barn som kommer i dørren på Halloween. Har tenkt og laga noen små påser og ha och gi till hver enkelt. Men er osikker hvor mye.
 
Tja. Ikke allverdens. Men noen gir ganske mye.
 
om jeg hadde laget pose tenker jeg 4-5 ting
løst innpakket godteri gir vi 2-3
 
Anbefaler deg å kjøpe ferdig innpakket godteri jeg, og gi de kun 1 ting hver. De får så mye likevel.
Så har du mange som reagerer på ting, de kan ikke spise smågodt som har ligget løst.
Det gjør vondt inni meg hvert år når jeg må ta i fra mitt barn halvparten pga allergi. Tenker da på hvor mange som virkelig har ønsket å gjøre dagen fin for barnet mitt, så ender jeg opp med å kaste det eller gi det til noen andre i huset føler seg veldig utakknemlig da[emoji57]Bare ett lite tips fra meg[emoji4]
 
Vi må også droppe en del pga allergi, smågodt er ikke bra i så måte pga at det ligger sammen og smitter hverandre.

Innpakket er bra.
 
Har en skål med innpakket godteri (ala type twist) og de får en hver. De kommer jo hjem med en hel haug og hvis folk skal gi ut en hel godtepose hvor blir det helt sinnsykt mye. De går jo til ganske mange hus.
 
Kjører innpakket her og - tenker at vi ser litt an på om det kommer mange/noen i det hele tatt. Jo lengre ut mot kvelden, jo mer deles ut [emoji14]
 
Anbefaler deg å kjøpe ferdig innpakket godteri jeg, og gi de kun 1 ting hver. De får så mye likevel.
Så har du mange som reagerer på ting, de kan ikke spise smågodt som har ligget løst.
Det gjør vondt inni meg hvert år når jeg må ta i fra mitt barn halvparten pga allergi. Tenker da på hvor mange som virkelig har ønsket å gjøre dagen fin for barnet mitt, så ender jeg opp med å kaste det eller gi det til noen andre i huset føler seg veldig utakknemlig da[emoji57]Bare ett lite tips fra meg[emoji4]

Samme her. Ikke pga allergi her da, men rett og slett av hygieniske årsaker.
 
Jeg har kjøpt små sjokolader, moam, slikkepinner, kick etc lagt det i en bolle og sagt at de kan ta en ting hver. Det er mye lettere, og som andre påpeker kan de da styre unna ting de ikke tåler. Det er kjipt å komme hjem med mye sjokolade når man ikke tåler melk eks...
 
Jeg har bedt mannen kjøpe ting vi liker i år for det er oftest veldig mye rester... Mye pga at vi ikke er hjemme når de fleste går
 
Skal man ikke ta det i en bolle å ungene tar selv?

Det er så lenge siden at jeg husker ikke selv hva vi gjorde :p
 
Her kjøpes det kun inn godis med papir på, legges i en bolle så får ungene ta selv[emoji5] er ikke så mange innom her på landet så det blor sjeldent tomt[emoji23]‍♀️
 
Gi ett par innpakka ting, poser med smågodt man pakker selv blir gjerne kasta heller enn spist av svært mange.
 
Takk før tips blir enkelt og greit kjøper noen sånt færdigt i påse
 
Hos meg får de bare en ting hver .. mine barn får syke mengder når de går, og har lørdagsgodt i flere uker bare der. Syns det er unødvendig å gi så mye når de går til så mange som her.
 
Back
Topp