Jeg syns det er kjempegøy
Gikk halloween når jeg var lita, én gang, fikk litt snop men det var nesten ingen som hadde hørt om det da.
Har hatt en del halloween fester med venner opp igjennom årene og jeg elsker å kle meg ut
Jeg syns det er mer stas med Halloween enn julebukk.
Men nå bor vi såpass utenfor at vi får ingen av delene på døra. Men når ungen(e) våre blir store nok så blir vi nok å gå halloween med dem

det er nok mange hverdager i året, det gjør meg ingenting å gjøre litt stas en dag

men jeg blir ikke bruke mange 100kr hvert år.
Jeg blir egentlig litt irritert over alle som skal klage over det overalt, hele tiden. Det ødelegger for andre. Samme med det at juleting er kommet i butikkene. Gå forbi! Dere MÅ ikke kjøpe det! Dere kan vente til dere er klar til jul.
Og valentines day, er det så ille at man har én dag i året hvor man feirer kjærligheta? Setter pris på hverandre og gjør litt stas på forholdet som kanskje ellers blir litt glømt i hverdagen?
Jeg sa der til gubben igår at jeg skulle egentlig ønske vi kunne feire thanksgiving her også.
Ikke det at vi feirer det på samme måte som amerikanerne med pilgrimer og slikt, men det å ha én dag i året hvor man faktisk setter pris på hverandre, det man har og er takknemlig. Det tror jeg faktisk vi skal begynne med, for det er så lett at det blir glemt i hverdagen. Og kalkun
Uff, dette ble langt og noe ikke så hyggelig, men det var ikke myntet på dere, det er mye frustrasjon fra facebook og ellers hvor folk klager så mye mer om halloween, juleting, valentines day osv.
Rant over.