Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns egentlig det er litt latterlig, og vi feirer ikke på annen måte enn å se skumle filmer den dagen, samt A Nightmare Before Christmas, for å innlede julefilmsesongen. Har veldig lite lyst til å slippe vesla ut for å gå knask eller knep, vil heller være med på å arrangere Halloweenfest eller noe i så fall.
Bryr meg egentlig ikke om halloween, men nå som eldste er bevisst på det må jeg nesten engasjere meg
Syns det er koseligerer mef julebukker!![]()
Jeg er helt enig! Derfor har jentungen fått invitere 4 venner på halloweenfest på fredag, og blitt forklart at vi ikke skal gå på dørene! Men fest er helt i orden, det tror jeg blir gøy!Jeg syns egentlig det er litt latterlig, og vi feirer ikke på annen måte enn å se skumle filmer den dagen, samt A Nightmare Before Christmas, for å innlede julefilmsesongen. Har veldig lite lyst til å slippe vesla ut for å gå knask eller knep, vil heller være med på å arrangere Halloweenfest eller noe i så fall.
Ja det er liksom det! Syns det er kjekkere å gi godt til de som synger fremfor de som ber om det. Men men, jeg "godtar" halloween, men gidder ikke å gjøre mye utav 1 dag! Pynte og styre for en eneste dag, det tar jeg meg ikke tid tilHelt enig med deg. Leeenge siden jeg har hatt julebukker på besøk. De sang ihvertfall for godisen.![]()
Hallovenn synes jeg er skikkelig teit, nei vi liker ikke halloween så derfor lager vi hallovenn istden..Synes det er teit og foreløpig går vi på HalloVenn fest med guttungen på 2,5 i stede![]()