Halloween - kun for inviterte?

TLC2016

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Hvordan markeres Halloween der du bor? Hvordan markerer dere det hjemme hos dere?

Har skolen noen regler for Halloweenfeiringen med tanke på at noen kanskje ender opp med å ikke bli invitert noe sted?

Vi feirer ved å spise middag sammen med venner med barn på samme alder, og gå knask eller knep sammen med dem og enkelte andre som kommer for å gå med oss.

Skolen har ikke noe opplegg rundt dette. Men på klassens fb-side var det en mor som skrev når de skulle gå dersom noen ville komme og gå sammen med dem. Sånn at alle skulle ha noen å gå med.

Jeg har invitert alle guttene eller hele klassen når jeg har laget party.
Skolen lager ikke noe

Det var ett par mødre på fb siden som sa når og hvor de skulle gå om flere ville bli med. Eldste ønsket ikke å gå, vi har middag og dessert etter frøkna sitt ønske den dagen. Kler oss ut og pynter, så har vi snop til de som kommer. I år kom det ingen på døra her da :(

Før mini kom, pyntet vi litt i hagen og på trappen, og laget pyntede godteposer til barna som kommer på døren.
Neste år gjør vi nok det igjen, siden han da mest sannsynlig legger seg litt senere, og da ikke våkner av ringeklokken. :)

Ellers feirer vi ikke halloween på noen spesiell måte, men når han blir eldre og skal sove over hos besteforeldrene sine, kan det jo hende pappaen og jeg tar oss en tur på en halloweenfest.

Når det etterhvert blir aktuelt med halloweenfest for barna, kommer vi til å enten be alle i klassen, alle guttene, eller lignende konstellasjoner som gjør at ingen blir utelatt.

Back
Topp