Halloween godteri

Gir enkelt pakket godteri og ungene får ta:

• 1

Votes: 8 42,1%
  • 2

Votes: 4 21,1%
  • 3

Votes: 7 36,8%
  • 4

Votes: 0 0,0%
  • 5

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    19

Alketa

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
August 2018
Når det kommer barn på døren hvor mye/mange godteri får de? Husker jeg fikk spørsmål fra ungene om hvor mange de kunne ta, og ble usikker på hva som er normal mengde... Kjøper sånn halloween godteri som er enkelt pakket.

Her kom det ingen på døra i fjor, så da gikk alt til meg. Oops. [emoji13][emoji6]

Men hadde også tenkt 2-3 til hvert barn, da jeg kjøpte fox/smørbukk o.l.

Det skjedde her også :smiley-ashamed004 Jeg ble kjempelei meg altså!:knegg:
Haha. [emoji23] Jeg ble faktisk litt skuffa, for der jeg bodde før var inngangsdøra på en måte gjemt i hagen, så dette var første året med en godt synlig inngangsdør. Men neida, ingen barn her. Men nå har både jeg og naboen nyfødte, så vi får sende dem på runde i sameiet om et par år. [emoji12]

Ingen kom her i fjor heller, men likevel insisterte mannen på at vi skal kjøpe inn godteri i år også. Unnskyldning så han kan få godteriet etterpå :P :D

Tenkte at de får 2 stk hver :)

Kommer til å kjøpe noen pakker fox - om det ikke kommer barn på døra kan jeg spise det selv.
Vi skal ha Halloween fest her hjemme i morgen. Og da blir det pizzafest her. Så går de Halloween etterpå.

Har innpakket godteri men har lagt klart i fine poser. 6 biter la jeg i hver pose og har pakket 30 poser klart. Var kanskje litt mange det ser jeg nå. Jaja, digg for barna. Har ekstra godis hvis det skulle komme fler. Varierer veldig hvor mange som kommer. Synes det er gøy med Halloween så her pyntes det.

Har innpakket godteri men har lagt klart i fine poser. 6 biter la jeg i hver pose og har pakket 30 poser klart. Var kanskje litt mange det ser jeg nå. Jaja, digg for barna. Har ekstra godis hvis det skulle komme fler. Varierer veldig hvor mange som kommer. Synes det er gøy med Halloween så her pyntes det.
Her kpmmer det 50 ++. Barn på døra så det kommer nok sn på hvor man bor

Kommer an på hvor mange barn som kommer og hvor store ting det er! Vi har kjøpt inn litt ulike ting (smarties rør, love hearts, drops esker, kinder egg). Første gang vi bor i nabolaget, så er spent! Vet ikke hva som er vanlig. Der vi bodde før kom det ingen. Håper det er innafor, både i forhold til hva ungene forventer og at det er nok

Her kommer det ingen, og ungene gidder ikke gå, så vi spiser godteriet selv mens vi ser film.

Gir alt til de første kidsa og slår av utelyset :D

Neida. Gir vel 3-4. Og dritmye til de siste ;)

Har laget klart 2pk med litt forskjellige ting så vi gir de en sånn. Lar de ikke grabbe, erfaringsmessig er det alltid noen som tar alt de klarer å få fingrene rundt da.

Back
Topp