Halloween 2018

Kengu

Forumet er livet
VIP
Noen som har planer?

Her har vi kjøpt inn litt mer pynt , toys r us har gode tilbud :)

Lurer på å arrangere Halloweenparty for kengubarnet om de ikke skal i bursdag

Jeg skal nok pynte å kle ut meg og småen som vanlig, jentene i klassen har samles hos ei først og så gått runde etterpå de siste årene. Så håper vi på at noen ringer på så vi kan dele ut litt snop

Jeg skal nok pynte å kle ut meg og småen som vanlig, jentene i klassen har samles hos ei først og så gått runde etterpå de siste årene. Så håper vi på at noen ringer på så vi kan dele ut litt snop
Kengubarnet har ikke gått siste par årene , han synes han er for stor
Pynte skal vi gjøre uansett

Kengubarnet har ikke gått siste par årene , han synes han er for stor
Pynte skal vi gjøre uansett

Det kommer vel plutselig her også, har faktisk ikke hørt noe om halloween i år. Men hu elsker halloween, så om det ikke blir noen runde på henne, så blir det vel ekkel middag og halloween film her hjemme...

Det kommer vel plutselig her også, har faktisk ikke hørt noe om halloween i år. Men hu elsker halloween, så om det ikke blir noen runde på henne, så blir det vel ekkel middag og halloween film her hjemme...
Min har vært i bursdag så han har jo vært på noe

Her blir det superparty på halloween! Eldste har bursdag på halloween, så skal kle oss ut som addams family og invitere hele klassa :p vet ikke hvem som gleder seg mest, jeg...

Jeg har også bursdag på helloween, så hvis ikke testen har blitt + så blir det en tur på halloweenfest ila helgen før eller etter :cat:

Det er alltid kaffe og kaker hos oss på kvelden

Her har guttungen spilletime 1810-1835 og mellomste kor 1730-1900 den dagen så det ser ikke ut som vi skal i vår vanlige feiring i alle fall. Vi får se. Ungene vil sikkert ut og gå en runde. De to eldste i alle fall. Minstemor vet jo ikke hva det er

Vi tenker å lage gresskar som i fjor [emoji4] også lager jeg gresskarpai av innmaten. Gjør ikke så mye mer ut av det enn det, og å kjøpe inn litt godteri til barna i gata [emoji4]

Back
Topp