Hallooooooooo??? ;-)

Snickers

Gift med forumet
Anybody here??

Jada, jeg vet dagene med jobb og barnehage og skole og og og og og krever mye tid, men sånn innimellom alt det travle----har du og dine det bare fint? Det håper jeg! ;-)

Min mini har begynt i bhg, og min eldste har begynt på SFO og på skolen ;-) Mini synes ikke bhg var noe tess i begynnelsen, men det ser ut til at det begynner å løsne nå-----heldigvis! Eldstemann synes skolen er helt topp, og insisterte på å gå dit selv, selv om vi var innstilt på å kjøre han en lang stund fremover, men, neida! ;-)

Vi sender alle mammiser og deres vakre barn en stooooor klem, med ønske om en fin høst!

Hallåååå :)

Jeg har en veldig god dag idag så jeg er litt skravlete (for en gangsskyld) og svarer gjerne! :)

Vært 2,5 stressende uker i ny jobb. Bank er ikke bare barnematen og jeg har forlagt gubben og de "ekteskapelige" sysslene en stund, noe som er veldig ulikt meg!! Men jeg har jo en god dag så :p

Ellers er kiddo i barnehage og trives der nå som han er en av de eldste og liksom klarer seg litt selv mens de nye kidsa henger i skjørtekantene til de ansatte :p Tror han er litt stolt der :p Ellers er han en forbanna stor flørt, til ergelse noen ganger. Hvorfor har små barn draget når de er så unge? :p

Ellers gjør jeg ikke en dritt... Hadde med god samvittighet bestilt meg en splitters ny kitchen aid, men når den var bestilt så fikk jeg plutselig dårlig samvittighet likevel, så nå er den returnert. Jeg er ikke gnien, bare hater å bruke penger... Ikke at jeg har så mye penger heller...

Jeg vurderer å farge håret blondt... Og det kommer fra "emo-rocke" meg... Gud, snart sitter jeg vel å planlegger rosa bryllup og... :p

Idag skal jeg se på "dagens mann" fordi jeg har en venninne som er med der :)

Takk for meg og mitt meningsløse prat, det kommer over meg sånn av og til... :)

Joda, er her jeg. Men det er ikke sååå utrolig festis å være til tider den eneste som skriver noe her inne. Blir litt tafatt av det jeg.

Gleder meg i alle fall til finalen i kakekonken!

Jeil!!! Kakekoooonk!!! Det er SÅ bra tiltak og kjempemorro! :D Dere er så flinke som kommer med kaker og konk :D

Her flyr tiden veldig fort føles det ut som.. Så nå kan det gå dager uten jeg er på bv.

O storkoser seg i barnehagen, en aktiv liten gutt <3
På min jobb kan vi si tilvenningsperioden er over, men fortsatt noen som gråter etter mamma/pappa.
Fra september skal vi få startet med mer opplegg, det gleder jeg meg til.

Oppussingen av stua har tatt mye lengre tid enn forventet.. min kjære har ikke tjent så mye han hadde tenkt.. så det mangler fortsatt gulv, lister og nye kontakter/lysbrytere.
Vi klagde på sofaen vi hadde- den knirket, sto skjevt og nuppet seg. Kunne gå å velge oss en ny sofa :-D Vi valgte en litt mindre sofa og i skinn. M har fått skrudd sammen en sjenk vi har kjøpt. Så det ser litt bedre ut :-D
Gangen er så og si ferdig- mangler en skohylle og noe til å henge fra seg jakker på.
Satt opp et skap vi fikk av mamma og kjøpte et skoskap.

Bryllupsplanleggingen står litt stille- vil gjerne få ferdig stua først!

en liten oppdatering fra meg :-D

Kan jo oppdatere jeg også :P

Milan er begynt i barnehage og det begynte sååå bra! Han brydde seg ikke om vi var der eller ei og ofret oss knapt et overlegent blikk da vi skulle gå. De første 4 dagene. Så begynte han å innse at han skulle være der. Uten oss. Og da var det ikke så kult mer... Men griningen går heldigvis fort over og han stortrives i barnehagen, virker det som.

Vi er kommet noenlunde i orden her nå etterhvert. Har fått grill på terrassen og spist myyye grillmat i sommer. Vi byttet ut litt møbler da vi flyttet, og TVen ble plutselig ødelagt av min overivrige far. Hehe. Så vi har kjøpt 3D TV nå :) Me like! Og i morgen stikker vi til Tyrkia en tur. Eldstemann er tilbake på skolen og jeg kan igrunnen si jeg merker stor forskjell fra 1. klasse til nå, når han går i 4. klasse. Hentet han på skolen forrige uke, da satt han på en benk med to jenter, hehe. Og de fleste kompisene hans var også strødd litt rundt med forskjellige jenter. Lurer på om interessen begynner å ta overhånd nå etterhvert. 

Er snart ett hakk nærmere 30, men 40-års krisen har allerede innhentet meg for fullt, så jeg er vel ikke så bekymret for å fylle 30 akkurat... :P (Er ett år igjen ennå altså. Bare føles ikke slik.)

heeeeeellluuuuuu

Her flyr dagene avgårde...og jeg har bare 1 kid, åssen klarer dere emd flere å fkse hverdagene? ALL ÆRE TIL DERE :)

JOda.....jobber 80% stilling, korterer dager...er ganske digg-typ halv 9 til 3 :) Theo byner å like bhgén mer og mer, det er kjempe kos-jeg små løper fra jobb, og løper enda fortere fra tbanen til bhg-theo møter meg med verdens største klem...kjempe koselig :) Etter det bærer det hjem, ungen kastes i balja...liker lissom ikke helt den "bhg-lukta"-mulig jeg som er rar :) så er det middag, så kanskje trene eller sy litt....så stuper moooooor rett i senga :) :)

Bikkja er fortsatt glakjukk, snorker og koser seg. Jeg har fått min elsk på symaskina mi, så der sitter jeg nesten hver kveld mens gubben sitter å trøkker på sin HTC.  I helga blir det konsert...det er STOOOOOOOOR stas, også skal vi leke med rockis og mini rockis <3

det var vel febissbebbiss hverdagen :) :)

jaaa....det var vel oss....

Hei hei :) 
Jeg er innom å lusker og skriver og blir like sjokka når nicket mitt står som sist skrevet i en tråd :D hehe.. men vi er vel alle enig i at bv´s glans dager er long gone.. 
I helgen har vi storkost oss, jeg og snuppa :) jeg har baket bunn til kaken til konken.. men fryste den ned for jeg var litt usikker på pynten og hadde ikke det jeg manglet.. så vi får se hvordan den blir til slutt :D 
Snuppa har også begynt i barnehagen.. eller begynte 16.aug.. hun spiser INGENTING i barnehagen :( andre som har samme problem?
Men hun sover iallefall i vognen sin der da :D hadde jeg aldri trodd :) 

JEg og snuppa sender en gooood klem tilbake til deg og guttene dine :) 
Følger med deg på face vettu :D og den statusen du hadde i går måtte jeg virkelig anstrenge meg for å forstå :D hahaha.. og jeg som har en siddis som stefar :D hjohoohoh

Min verdag flyr ikkje avgårde:) den såkalte "tidsklemma" har tatt seg en velfortjent pause her i gården.
eg er sjukemeldt pga svangerskaps kvalme og oppkast.
så hverdagen min består kort fortalt i å, våkna med vesla og ha en rolig morning med ho, spise frokost, leike litt og se på fantorangen :)
så rusler vi til barnehagen i halv ti tida.
da går eg å legger meg og sover noken timer eller fire....

så tusler eg litt rundt i huset, prøver å få i meg litt mat, og forbreder middagen.
henter snuppa i barnehagen i to-tre tida..

maria trives ikkje son kjempe godt i b-hagen, griner når vi går, og er vistnok veldig stille heile tida i b-hagen.. vi har fått skryt for at ho er ei utrolig snill og rolig jente.. men heime er ho jo en turbo som snakker ustanselig så eg er rett og slett litt beskymra for det..

om kvelden har mannen hovedansvar for snuppa, siden eg må ta det rolig for ikkje å spy heile tida.. men vi ligger masse på golvet alle tre å leiker og tuller og koser og tøyser :)

Back
Topp