halloooo??? ;)

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Her inne var det ikke mye liv ;)
Hvordan går det med to-åringene deres, jenter?
Snakker de mye? Hviler de fortsatt på dagen? bleiefri? Fortell!!! :-D
 
Heisann.. Nei er veldig lite liv her inne, så jeg er her sjelden jeg også. Holder meg heller på andre forum der det er folk.. :-)

Med min 2 åring går det supert.. Begynte i barnehagen igjen etter sommerferie igår, og snakk om gla gutt som fikk gå i barnehagen.. :) Her kommer det bare mer og mer ord, og kortere setninger. Utviklet seg utrolig mye i sommer..
Ellers så er han over alt. :-) Ikke lett å følge med han til tider..

Han styrer hvilene sine selv nå. Får tilbud om en hvil sånn midt på dagen, noen ganger sover han noen ganger ikke. Men fungerer veldig greit sånn.

Ellers så bruker han bleie fremdeles, prøver å få han på potten hver dag. Men fremdeles er det ikke kommet noe i den.. Irriterende, hadde vært kjekt om han begynte å bruke den.

Ellers så fikk han ny seng i bursdagsgave av tantene, så etter den dagen har han ikke sovet i sprinkelsengen en natt. Utrolig flink gutt. Legger seg rett ned for å sove, og sover til neste morgen stort sett.

Hvordan går det med din?
 


mklu83 skrev:
Heisann.. Nei er veldig lite liv her inne, så jeg er her sjelden jeg også. Holder meg heller på andre forum der det er folk.. :-)

Med min 2 åring går det supert.. Begynte i barnehagen igjen etter sommerferie igår, og snakk om gla gutt som fikk gå i barnehagen.. :) Her kommer det bare mer og mer ord, og kortere setninger. Utviklet seg utrolig mye i sommer..
Ellers så er han over alt. :-) Ikke lett å følge med han til tider..

Han styrer hvilene sine selv nå. Får tilbud om en hvil sånn midt på dagen, noen ganger sover han noen ganger ikke. Men fungerer veldig greit sånn.

Ellers så bruker han bleie fremdeles, prøver å få han på potten hver dag. Men fremdeles er det ikke kommet noe i den.. Irriterende, hadde vært kjekt om han begynte å bruke den.

Ellers så fikk han ny seng i bursdagsgave av tantene, så etter den dagen har han ikke sovet i sprinkelsengen en natt. Utrolig flink gutt. Legger seg rett ned for å sove, og sover til neste morgen stort sett.

Hvordan går det med din?


Så koselig 
joda, med min går det finfint. Var nettopp på 2-årskontroll. Han fikk masse skryt for sprket sitt. :)

Går stort sett på potta hver dag. Men blir nok ikke bleieslutt på en stund enda. Men vi trener iallefall :)

Så deilig at gutten din trives så godt i barnehage!!! Det gjør min og. Om han hadde mislikt og gått i barnehagen og hylt når jeg hadde levert han, vet jeg virkelig ikke hva jeg hadde gjort. Heldigvis slipper jeg det 
 
Åh, jo da - her er det livat :p

Min 2-åring er i full fart! Høyt og lavt - dagen lang. Ellers er trasset kommet for fullt her, og vi har endel "krangler" på det.... Må gjerne gjenta 30 ganger hver dag (minst) at du får ikke lov til å hoppe i sofaen! Men ho er sååååå opptatt av sin nye lillebror, og han får knapt sove i fred... :D
 
Back
Topp