linitus Betatt av forumet 17 Jan 2006 #22 jeg har aldri vært her før jeg... har bare vært inne på bay verden å lest om ting der aldri her på forumet
jeg har aldri vært her før jeg... har bare vært inne på bay verden å lest om ting der aldri her på forumet
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 17 Jan 2006 #31 kjennes ut som jeg har ett begynnende gnagsår på den ene skinka[&:]
linitus Betatt av forumet 17 Jan 2006 #32 or jeg må gå å sove, må opp tidlig med gutten min i morgen, han skal i bernehagen!
Mrs b Forumet er livet VIP 17 Jan 2006 #33 skravle høner..[:D]sitter du her enda??hehe. skulle inn å sjekke status for kvelden,å jammen er det aktivitet her[:D]
skravle høner..[:D]sitter du her enda??hehe. skulle inn å sjekke status for kvelden,å jammen er det aktivitet her[:D]
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 17 Jan 2006 #37 er det meg du mener[:D][:D] jeg har da ikke vært her så mye idag jeg...[8|] *blemmer på fingertuppene*
er det meg du mener[:D][:D] jeg har da ikke vært her så mye idag jeg...[8|] *blemmer på fingertuppene*
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 17 Jan 2006 #39 du stikker vel ikke du også?? forlate meg her alene[:(]
Mrs b Forumet er livet VIP 17 Jan 2006 #40 heheeh ja sant! jeg har svippa innom et par tre(fire)ganger i dag,å da har du vert her.men du er vel bare innom på forskjellige tider du også?[:D][8D]
heheeh ja sant! jeg har svippa innom et par tre(fire)ganger i dag,å da har du vert her.men du er vel bare innom på forskjellige tider du også?[:D][8D]