Halloo

0110

Forelsket i forumet
Hallo.

Følger litt med i kulissene:):)

Jeg håpet og komme inn på januar forumet,februar,mars ,april ,mai ,juni ,juli  og nå august og jeg er såååå lei alle negative tester . Håper veldig å komme inn her altså. IKM på søndag  og allerede testet 2 negative denne perioden. Har 2 barn fra før men 3. sitter jammen langt inne! Aldri før har det vært sååå vanskelig..jeg som har blitt gravid på 123 før...Åhhh må bare få ut litt frustrasjon her...Nesten gitt opp jeg! Kanskje det ikke er meningen at nr 3 skal komme. Ble mye dette:) Gratulerer til alle dere med bolle i ovnen. Bare litt misunnelig:):)

Heei :) Håer for din del at spiren sitter for deg også slik at du kan joine åss hær :D Skal krysse fingrene for deg! å masse lykke til

sorciere_ skrev:
Masse lykke til ;-) får håpe det blir augustbaby på deg ;)

Skjønner at du blir frustrert. Håper spiren sitter snart, skal krysse fingrene for dere!!
Håper snart du blir gravid så er alt annet glemt!

PS. Er det ikke sånn at hvis dere har prøvd et år, kan dere få komme på prøverør? Det er jo en mulighet hvis dere vil ha en tredje og det ikke går ellers :)

Det er jo ikke sånn at vi ikke kan bli gravide skulle en tro...så jeg vet ikke ang det med prøverør. Siden vi greide det sist for 1 og et halvt år siden på 1 forsøk er det vel ikke noe i veien for at det skal gå? Nei ikke vet jeg...Får prøve ut året :) hehe og muligens vurdere det da:) Prøverør ender jo ofte med flere også og behandlingen er ganske tøff for enkelte:) Kanskje man også bare kan slå seg til ro med at to holder:)

Masse lykke til!

Krysser fingrene for at august blir måneden for dere :)

sorciere_ skrev:
Masse lykke til ;-) får håpe det blir augustbaby på deg ;)

0110 skrev:
Det er jo ikke sånn at vi ikke kan bli gravide skulle en tro...så jeg vet ikke ang det med prøverør. Siden vi greide det sist for 1 og et halvt år siden på 1 forsøk er det vel ikke noe i veien for at det skal gå? Nei ikke vet jeg...Får prøve ut året :) hehe og muligens vurdere det da:) Prøverør ender jo ofte med flere også og behandlingen er ganske tøff for enkelte:) Kanskje man også bare kan slå seg til ro med at to holder:)

Ja, du må jo finne ut hvor mye du vil igjennom for å evt få et tredje barn. Aner lite om prøverør jeg altså, så kan ikke si noe om type behandling og sånn. Men det handler egentlig ikke om at dere ikke kan få barn naturlig, men sliter dere og ønsker et tredje barn, så ville jeg ikke tenkt noe på det om dere ønsket prøverør. Er jo flere par som har fått barn naturlig, og så gikk det ikke neste gang, og da fikk de prøverør. Jeg mener det er derfor prøverør er det, for å hjelpe folk. Lykke til i avgjørelsen deres! Håper det går sånn som dere ønsker dere!

Back
Topp