Hallois!!:)

June24

Elsker forumet
Heihei:)
Endeli fikk eg komt meg inn her for å hilsa på, åså e d jo ingen her!?! Fikk mld fra Ariana at eg va savna, d va koseligt [:)] 
SÅ koss e d m alle småtrollå å di stolte mødrene??
M har d kjempefint, bånn gass! HEhe[;)] Han krabbe rundt å reise seg overalt å vil helst ud å gå jah..så d e travelt nok å mye knall å fall ja, har hatt blåveis å kul i pannen å mista naglå på tommelen nettopp...skikkeli lidn herlige villbass han Leon [:D] Har blitt så store atte..d e nesten litt trist. Jammen isje lenge di e beibia nej, eg e nesten klar for neste eg! [;)] Va på 9 mnders kontroll igår, han va 10.120 kg å 73cm lang [;)]

Klem t alle frA meg å klompen min

Hei
så koselig at du stakk innom!! Godt å høre det går bra med dere!! [:D]

ORIGINAL: pusi82

Hei

Så stor og fin gutt[:D][:)][;)]

Næææ! Så kjekt å se deg igjen! Hadde et treff i Stavanger i sommer, dumt du ikke kunne bli med! Marie er også blitt stor jente! Er høyt og lavt. Mamma og pappa klarer ikke helt å følge med i svingene[;)] Har fått barnehageplass fra januar. Jeg begynte i jobb igjen i dag, så nå er pappa hjemme. Tror det er en veldig bra løsning for oss! Marie er en knøtt i forhold til Leon. Er nok like høy, men minst to kg mindre, om ikke enda mindre... Sliter med at hun er så tynn. Samtidig spiser hun masse. Håper hun er velsignet med høy forbrenning og at den holder seg. Dessuten har hun jammen meg begynt å sove. Hele natten og to gode hviler på dagen. Uten protester. FANTASTISK!

Håper du får mer tid til å være med oss igjen. Som Ariana skrev, har du vært savnet[:)]

Hei![:)] Koselig at du stakk innom igjen! Så bra at alt står bra til med dere! Ja, de er ikke mye babyer lenger nå...Her krabbes og reises det også,så det er ikke like rolig som før...[;)] Håper du kommer innom igjen snart![:D]

ORIGINAL: 83modell

Hei![:)] Koselig at du stakk innom igjen! Så bra at alt står bra til med dere! Ja, de er ikke mye babyer lenger nå...Her krabbes og reises det også,så det er ikke like rolig som før...[;)] Håper du kommer innom igjen snart![:D]

Der var du jo..!
Så kjekt å høre at alt står bra til med dere..! Ja de vokser fort disse småtassene våre, er ikke mye baby lenger gitt... [:D]
På 8mnds kontrollen var snuppa ca 70cm lang, og nermer seg 8kilo... så er ikke noen gigant baby akkurat, men jaggu tung nok når man skal bære de på armen.. [:D] 
Hun sover hele natten, legger seg kl 20, og våkner som regel i 05.30-06.30 tiden, da er det vanligvis morgen, men hender en sjelden gang at hun legger seg fint ned å sove igjen etter en flaske mme... (men det hører sjeldenheten til) Men skal ikke klage, når jobbing begynner igjen må vi jo opp så tidlig uansett... og hun sover jo tross alt hele natten da... eneste er eg må stå opp å putte smukken inn noen ganger... [:D]
ellers er hun ikke så ivrig på å krype, men drar seg fremover i kanon fart, og opp i krabbestilling, men får ikke armene med seg, merkelig nok, hehehe... Men hun reiser seg opp etter det hun får tak i... så er full fart gitt, og blir vell bare mere... hehe...

Hei

Hei

Back
Topp