Halloen :)

Frk.Hønemor

Elsker forumet
I dag har jenta mi hatt sin første skoledag[:)] Så nå er jeg en veldig stolt og rørt mamma[:)].

Jeg var hos legen i dag igjen, men gjorde ikke noe spesielt. Fikk beskjed om at alle blodprøvene var fine da[:D], så fikk jeg levert urinprøve som jeg glemte på Mandag. Han har skrevet brev til Nav, sånn at jeg får søkt videre på arbeidsavklaringspenger (rehablitering) Har gått på det i 1 år nå. Håper det går i orden altså.

Å det må være stort[:)] kan tenke meg du er stolt mamma nå.

Det ordner seg helt sikkert med Nav[:D] jeg har hatt dårlig erfaring med de tidl angående permisjon og sånn.. Er søkeskjema på alt de har der. Var innom der i dag. Skal reise på en planlagt ferie mens jeg er sykemeldt, jeg er nettopp operert og sykemeldt, men de var så hyggelige. Hun sa det ble å gå i orden og ønsket meg god tur. Så da fikk jeg et bedre inntrykk av de[:D] 

håper ho hadde en flott første skoledag[:D]

fint å høre at alt gikk bra på kontroll, også håper jeg det ordner seg med nav..
har ikke gode erfaringer med de, sist jeg hadde permisjon ventet jeg 5 mnd på penger, når jeg hadde søkt i
god tid før jeg fødte[&:]

ååååh... regner med det var ei stolt prinsesse og en stolt mamma som møtte opp på skolen?[:D]
Gratulerer med skolepike[:)]

Back
Topp