Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Julia09
Jeg har besøk av mange nysgjerrige slektninger, og KAN rett og slett ikke skrive noe her inne, for da avslører jeg jo alt!! Har tatt bilde av min gr-test, og da de spurte om de kunne få se over bildene på kameraet mitt ropte jeg NEI!! Haha, de tror herved at jeg og sambo tar mange snuskebilder!! FLAUT!
ORIGINAL: SistemannIMagen
ORIGINAL: Julia09
Jeg har besøk av mange nysgjerrige slektninger, og KAN rett og slett ikke skrive noe her inne, for da avslører jeg jo alt!! Har tatt bilde av min gr-test, og da de spurte om de kunne få se over bildene på kameraet mitt ropte jeg NEI!! Haha, de tror herved at jeg og sambo tar mange snuskebilder!! FLAUT!
haha ler meg ihjel[8D][8D]
den dagen jeg testet positivt skulle jeg ta bilde av den. Jeg tok den med ut i stua(bedre lys der), men kom på at jeg snakket jo i tlf så måtte vente til jeg var ferdig så skulle jeg ta bilde. men snakket så lenge i tlf at da jeg var ferdig måtte jeg forte meg fordi jeg skulle på et møte, og mamma og stefaren min skulle komme hit å passe Linus imens, så jeg måtte legge han først. Glemte helt av testen, og idet de kom husket jeg på den, men husket ikke hvor jeg la den.. prøvde helt diskre å leite mens de var her men fant den ikke. [&:] satt å tenkte på det gjennom hele møtet.
men jeg hadde lagt den i hylla på badet, så de hadde ikke sett den (trur jeg, de har hvertfall ikke sagt nåkka)..[:D]