HALLO ??

maja88

Gift med forumet
det er helg, å det er stillere her inne enn hva det er på en kirkegård jo. [:o]

det er faktisk dødt her.. [:'(]

Jaaa! Vurderte å lage en Haug med inlegg,men sovna he he!!!

hehe.. eg logga av å satte meg ned for å se på ghost whispere eg :p så no måtte eg bare logge meg på å se om det hadde vært noe liv [8D] å jaggu, der hadde du skrivd litt [:D]

hehe med en gutt som våkner mellom 5 og 6 så ligger jeg i min dypeste sønn klokka 2 på natta [:D] det er hvertfall min unnskyldning[;)] klokka 2 var han forresten våken[>:] eller fra 2.15 til rundt 3..

jeg sov kl. 22 på sofaen jeg :P og siden jeg har en sambo som glemmer å slå av vekkerklokkå i helgene så er jeg våken nå [&:][&:][&:][&:][&:][&:]

Jeg har besøk av mange nysgjerrige slektninger, og KAN rett og slett ikke skrive noe her inne, for da avslører jeg jo alt!! Har tatt bilde av min gr-test, og da de spurte om de kunne få se over bildene på kameraet mitt ropte jeg NEI!! Haha, de tror herved at jeg og sambo tar mange snuskebilder!! FLAUT!

ORIGINAL: Julia09

Jeg har besøk av mange nysgjerrige slektninger, og KAN rett og slett ikke skrive noe her inne, for da avslører jeg jo alt!! Har tatt bilde av min gr-test, og da de spurte om de kunne få se over bildene på kameraet mitt ropte jeg NEI!! Haha, de tror herved at jeg og sambo tar mange snuskebilder!! FLAUT!

haha ler meg ihjel[8D][8D]

den dagen jeg testet positivt skulle jeg ta bilde av den. Jeg tok den med ut i stua(bedre lys der), men kom på at jeg snakket jo i tlf så måtte vente til jeg var ferdig så skulle jeg ta bilde. men snakket så lenge i tlf at da jeg var ferdig måtte jeg forte meg fordi jeg skulle på et møte, og mamma og stefaren min skulle komme hit å passe Linus imens, så jeg måtte legge han først. Glemte helt av testen, og idet de kom husket jeg på den, men husket ikke hvor jeg la den.. prøvde helt diskre å leite mens de var her men fant den ikke. [&:] satt å tenkte på det gjennom hele møtet.
men jeg hadde lagt den i hylla på badet, så de hadde ikke sett den (trur jeg, de har hvertfall ikke sagt nåkka)..[:D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

ORIGINAL: Julia09

haha ler meg ihjel[8D][8D]

den dagen jeg testet positivt skulle jeg ta bilde av den. Jeg tok den med ut i stua(bedre lys der), men kom på at jeg snakket jo i tlf så måtte vente til jeg var ferdig så skulle jeg ta bilde. men snakket så lenge i tlf at da jeg var ferdig måtte jeg forte meg fordi jeg skulle på et møte, og mamma og stefaren min skulle komme hit å passe Linus imens, så jeg måtte legge han først. Glemte helt av testen, og idet de kom husket jeg på den, men husket ikke hvor jeg la den.. prøvde helt diskre å leite mens de var her men fant den ikke. [&:] satt å tenkte på det gjennom hele møtet.
men jeg hadde lagt den i hylla på badet, så de hadde ikke sett den (trur jeg, de har hvertfall ikke sagt nåkka)..[:D]

Hehe, man tror man skal passe på alt, men noe glipper jo hele tiden! [:)] Håper de ikke har sett den da!!

Nei huff, flaut! Må fortelle dem det med en gang jeg slipper nyheten!

hehe ja heldigvis kan du jo forklare deg om ikke så altfor lenge[:D][:D]

jeg har lange vakter på jobben så når jeg kommer hjem sovner jeg! [&:]

Men det er nesten godt for da går dagene med kvalme fortere over! [:D][:)]

Jeg er nok her hele helgen...fritidsproblemer...ja denne helgen har jeg det[&:][;)][:D] Men det er jo så koslig å være her inne med dere flotte jenter også[:D]

hehe.. sant det. sitte lenge oppe på natta å såve leenge på dagen.. får ikke muligheten til det når man har barn. så utnytter det nå eg :D [8D] å når eg har fritt :p

Hvis noen kjeder seg, så kan dere høre denne komikeren fra Bergen gjøre narr av telefonselgere:

http://www.youtube.com/watch?v=hlub_ju7_RE&feature=player_embedded

haha.. den er jo bra da [:D][:D]

Back
Topp