Hallo

yolo

Forelsket i forumet
Tusen takk for gratulasjonar alle sammen, kjempe koseleg!! [:)]
Bei satt i gang i går, og alt gikk veldig fort. Pappa`n kom til sjukehuset rundt 21, og skjønningen vår var ute 21.56 [:D]
Intens fødsel, men sjølve utrivningen var veldig mykje bedre enn forrige gang, og eg måtte ikkje sy eit einaste lite sting. Jippiii [:D]

Slit ein del med vonde etterrier, og har restar igjen etter morkaka, så derfor fått tablettar som gir meg ekstra harde etterrier, for å få det ut. Men, er i fin form ellers, og akkuratt no er etterriene svake. Deilig! [:)]

Lillegutt er ein fredeleg og fin liten fyr, som lagar konstant koselyd og helst skal ligge tett inntil og kose heile tida. Herlig liten pjokk! [:)] Ronja er superstolt storesøster, og får forhåpentlegvis møte vetlebroren i morgo! [:)]

Me er verdens lykkelegaste foreldre, sjølvsagt! Endelig er det over og formen kan begynne å stige igjen [:)]

Så utrolig koselig å høre fra deg[:D]
Jeg ble kjempeglad på dine vegne i går da jeg fikk meldingen fra deg om at lille prinsen endelig var kommet.
Håper du koser deg masse med både lille prinsen og søte Ronja fremover.
Og håper jo selvfølgelig at de dumme etterriene snart forsvinner[:D]

Gratulerer så masse!! Så bra at alt gikk bra, håper etter-riene går over snart.
(Jeg er ikke hver dag på bv og får ikke med meg alt bestandig)
Kos dere masse

Koselig å logge seg på til gledelige nyheter.Gratulerer så masse!

oj. her har det skjedd ting mens jeg har vært opptatt ja.. såååå koselig!! gratulerer så masse ronjasinmamma.. [:)][:)][:)] veldig veldig veldig glad på deres vegne!![:)][:)]

jeg er så glad at jeg gråter jeg nå - det er helt fantastisk at det endelig er over, og at dere kan kose dere med lillebror alle sammen!! Gleder meg masse til å se bilder av den lille skjønningen! [:)]

Jeg ble så glad og lettet på dine vegne da jeg så at du har fått gutten din. Jeg håper han fortsetter å være veldig snill slik at du får tatt deg inn igjen etter svangerskapet.

Heisann!
Så kjekt å høre fra deg!
Godt at pappaen rakk å komme, hehe travel liten gutt dere har! Hihi

Håper at etteriene får gjort jobben sin slik at du slipper restene!

klem

Gratulerer så masse md gutten[:D]

Gratulerer så masse igjen!! [:D]
Gleder meg til å få se bilde av vidunderet..!

ORIGINAL: Almyrida81

Gratulerer så masse igjen!! [:D]
Gleder meg til å få se bilde av vidunderet..!

Så kjekt å høre fra deg!
Godt å høre du hadde en fin fødsel[:)]
Håper etteriene gir seg snart, de er noe herk!

Gratulerer igjen med en lillebror[:D]

oi har skjed ting i helgen skjønner jeg. Gratulerer med med lille prinsen.

Gratulerer så mye med gutten[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Snart2!!

Så kjekt å høre fra deg!
Godt å høre du hadde en fin fødsel[:)]
Håper etteriene gir seg snart, de er noe herk!

Gratulerer igjen med en lillebror[:D]

Gratulerer så masse med den lille gutten! Fint å høre at alt gikk bra![:D]

Back
Topp