HALLO!!!

hos meg føltes det som om mensen skulle komme når som helst hele tiden! men ta test om tre-fire dager igjen så vil det nok vise hvis du er gravid! ikke alle som kan teste positivt så tidlig, kan være man ble befrukta litt senere enn man tror:)
 
ok.jeg er værst på kvelden da har jeg så vondt..jeg orker så vidt å ha på meg buska.det stramer..jeg har veldig ømmer bryst..orker ikke så mye mat heller...
 
nå når jeg er så langt på vei som jeg er nå så kjenner jeg bare mensmurringer på morgenen når jeg har ligget rolig hele natten. verst når jeg ligger på ryggen av en eller annen grunn. hovne og ømme bryster kan også komme av at du venter menstruasjonen, men det kan nok være at du er gravid også! litt uvanlig at det kommer så tidlig tror jeg, men alt er jo normalt omtrent når det gjelder sånne her ting[:)] 
 
magen vil nok uansett ikke komme så tidlig, så i så fall er det luft! det er jo vanlig i starten av svangerskapet og utover:)
 
er jeg gravid så er jeg 4 uker og 1 dg på vei..er det vanlig å få sym da??
jeg har aldri hatt sånn smerter i magen før tante rød kommer jeg
 
ok...jeg er helt forvirret jeg.sist mnd så har jg sansynligvis mistet spiren min jeg hadde i magen..å denne mnd så har jeg så vondt i magen også kommer ikke tante rød heller
 
hm...hvis du har hatt en spontanabort forrige mnd så kan syklusen din bli litt forstyrret av det også. og man kan feks få mer smerter ved eggløsning eller ved forventet menstruasjon / når menstruasjon kommer. men jeg tror det er like sannsynlig at du er gravid som at du ikke er det jeg, så GLEDER meg til å høre resultatet av testen din om noen dager[;)][;)]
 
jeg ble gravid på første forsøk etter spontanabort, så det er mye mulig at du er det! har hørt at det kan være enklere å bli gravid etter det av en eller annen grunn!
 
Heia![:)]
Eg gikk 7 dg over IKM, hadde mensmurring heile tiden, ømme bryst, testa negativt.. tenkte eg skulle venta ei stund til og testa på nytt, men rakk nok ikkje dette nei! Tanta kom idag.. [:@] BLÆÆH
 
Men masse lykke til!!!
 
Hadde også ventet oen dager så teste igjen. Lykke til, kansje du har en spire på vei[:D]
 
Har du testet igjen? Vil så gjerne ha deg med i augustt klubben!
 
Back
Topp