• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hallo...?

sunway

Forelsket i forumet
Ingen andre som har termin i juni, altså??

Heia!!

Jeg tror jeg har termin i juni[:)]men er faktisk ikke helt sikker enda..Gleder meg til å finne det ut[:D]

Hei!
Juni er jo en fantastisk måte å få barn i. Gleder meg utrolig masse. Men først vil jeg gjerne ha bekreftet at alt er bra med spiren. Har du vært hos legen?

Har termin i Juni[:D] Ps kjekt
senere med barnebursdager... de kan være ute å leke[;)]

Har ikke vært hos legen enda.Har du?Har veldig lyst for jeg er så nysgjerrig men jeg må vel vente litt til[:)]Er bare ikke helt sikker på hvor lenge jeg har vært gravid for jeg hadde en merkelig mensen siste gang og var skikkelig kvalm noen dager.Kvalm på en måte jeg aldri før har vært,men er nå[:'(]Merker du noe til at du har en baby imagen?

Jeg skal til legen på fredag. Gleder meg til det, få det skikkelig bekreftet liksom. Siden jeg ikke har noe særlig symptomer på at jeg er gravid, er det jo fortsatt litt uvirkelig for meg. Så en legetime blir bra. Ta og ring legen du også og bestill time. Så får du komt i gang, liksom.

Hei jeg tror kanskje jeg har termin i juni det blir den1, men er ikke helt sikker enda fordi mensen har vært utrolig på bærtur siste året, men skal til doktoren "snart" blir sprø av å vente......har ikke fått time før 25 oktober...men men..[:)]

Ja, det er ganske frustrerende å vente. Skulle ønske jeg kunne nå legen min 24 timer i døgnet uten å plage henne liksom. Syns det er veldig vanskelig å gå her hjemme og tenke og bekymre meg for ting mens jeg må vente helt til fredag før jeg får noen svar.

Hei. Etter mine beregninger skal jeg ha termin rundt den 9 juni. Jeg har heller ikke vært hos legen enda. Har time 20 oktober. Det er som du sier " sunway ", jeg tror heller ikke riktig at det er sant at jeg er gravid. Jeg har heller ingen plager, og det er liksom først når man har vært hos legen og fått det på "papiret" liksom, at det er sant...

Hei sunway!

Etter mine beregninger har jeg termin 4 juni - tok test for 8 dager siden og den var positiv ja [:)] Gud så kjekt! Vi gleder oss enormt allerede! Ser du har en toåring fra før? Det har vi også. Andrea fylte 2 år i august -tenk at hun skal bli storesøster da - føles jo som om vi nettop fikk henne [:)] Jeg har ikke bestilt time til legen ennå - skal bestille i morgen. Gleder meg til å få det unnagjort - da er alt så mye mer virkelig på en måte. Eneste jeg merker på kroppen nå er tunge og ømme bryster - ellers er jeg i toppform.. Forrige gang var jeg kvalm de første mnd.. Ikke noe tegn til det nå... Denne gangen skal jeg nyte svangerskapet sammen med pappa og storesøster - forrige gang hadde jeg så voldsom nedtelling til termin... Var det slik med deg også?

Vennlig hilsen MammanTilAndrea

ORIGINAL: Eli24

Hei. Etter mine beregninger skal jeg ha termin rundt den 9 juni. Jeg har heller ikke vært hos legen enda. Har time 20 oktober. Det er som du sier " sunway ", jeg tror heller ikke riktig at det er sant at jeg er gravid. Jeg har heller ingen plager, og det er liksom først når man har vært hos legen og fått det på "papiret" liksom, at det er sant...

Har termin rundt den 9 jeg også!! Må vel få bestilt meg legetime snart jeg også, hadde gjort seg med en tidlig ul, men det er vel bare å glemme... [;)]

Håper jeg har termin i juni...vi venter bare på ikm her[&:]

Hei,
Husker egentlig ikke så mye av det forrige svangerskapet jeg. Men jeg var i forholdsvis bra form, kan ikke huske noen særlige ubehag. Kan i vert fall ikke klage. Men denne gangen derimot... sukk. I en liten uke nå har jeg vært utrolig morgenkvalm og om formiddagen må jeg passe på å spise hele tiden, må ikke bli sulten, for da melder kvalmen seg. Utrolig irriterende. Og så er jeg veldig trøtt, søvnig. Men det kan nok hende fordi jeg våkner kl. 4 hver eneste morgen og er kvalm. Har ikke kastet opp enda, og satser på at jeg klarer å unngå det. Husker noen av disse tendensene sist, men ikke så sterke som nå. Ikke kjekt, for jeg får så dårlig samvittighet ovenfor Kasper og samboer for jeg ikke har energi til å ta meg av dem. Prøver jo så godt jeg kan, men det funker jo ikke.
Gleder meg til kvalmen gir seg, håper virkelig den gjør det da. For da skal jeg nyte det og kose meg med kulen på magen og med Kasper og samboer. Gleder meg til å kjenne liv og spark. Har fått termin hos legen til 1. juni, men gleder meg til ultralyd. Har fått henvisning til ultralyd i uke 10 også, skal bli godt å få bekreftet at det er liv.

Halloen!
Mener jeg skal ha termn i juni jeg også etter mine beregninger. Har ikke vært til lege enda, skal om en uke. Jeg har hvertfall merket MASSE til at jeg er gravid...

Jeg har termin 7.juni..
Har mange gøyale symptomer sånn som faste og gode bryst, begynner å bli litt tunge også kvalme og slapp.. Gleder meg til ultralyden.. det er så leeeenge til.. [&:]
noen fra jæren?

Back
Topp