Hei,
Husker egentlig ikke så mye av det forrige svangerskapet jeg. Men jeg var i forholdsvis bra form, kan ikke huske noen særlige ubehag. Kan i vert fall ikke klage. Men denne gangen derimot... sukk. I en liten uke nå har jeg vært utrolig morgenkvalm og om formiddagen må jeg passe på å spise hele tiden, må ikke bli sulten, for da melder kvalmen seg. Utrolig irriterende. Og så er jeg veldig trøtt, søvnig. Men det kan nok hende fordi jeg våkner kl. 4 hver eneste morgen og er kvalm. Har ikke kastet opp enda, og satser på at jeg klarer å unngå det. Husker noen av disse tendensene sist, men ikke så sterke som nå. Ikke kjekt, for jeg får så dårlig samvittighet ovenfor Kasper og samboer for jeg ikke har energi til å ta meg av dem. Prøver jo så godt jeg kan, men det funker jo ikke.
Gleder meg til kvalmen gir seg, håper virkelig den gjør det da. For da skal jeg nyte det og kose meg med kulen på magen og med Kasper og samboer. Gleder meg til å kjenne liv og spark. Har fått termin hos legen til 1. juni, men gleder meg til ultralyd. Har fått henvisning til ultralyd i uke 10 også, skal bli godt å få bekreftet at det er liv.