Hallo:)

WOW...

Bravo kr.sand[:D]
Kosepus; du leder her... [;)]

Har vaska klær i dag, da, si at jeg er litt flink[;)]

Kjempe flink er du Fiorelina!!!![:D]

ja, ubeskrivelig godt! han glimter til sånn innimellom. ingen andre som er like heldig som meg?[:D]

du er kjempeflink[:D]

Takktakk.. det er godt med litt skryt når en har gjort litt husarbeid, selv om en må fiske det fram hos likesinnede[8D]

Mannen min skal ha kredit for at han er flink å ta oppvaska da.. shiner likegodt opp hele kjøkkenet når han først skal vaske opp.. (er ikke no stort kjøkken, da, men det er jo flott at han gjør det, så slipper jeg å spy av DET iallefall[;)])

Joda... Han glimter til i ny og ne...

Nå er det Hotel Cæsar, så nå skal jeg se på det.... Er skikkelig avhengig av det...

Samboeren min er også utrolig flink i hu og hjem[:)] Så føler meg veldig
heldig der... Cæsar fan jeg å[;)]

Skal jeg bli helt alene her nå? når alle Cæsar-folka stikker?

*snufs!*
[:(]

Jaja, får stikke inn i stua og se resten av opptaket av dagens episode av 7th Heaven, jeg da[;)]

og skrape brownie-smuler..[8D]

Nei da.... Jeg har et øye på Cæsar og et øye på pc-en... Er jo ikke mann!!!!! (som pebbles sier). Greier 2 ting
samtidig!!!

hihi.. ja, men jeg tror likevel jeg skal hale mannen min ut av stolen og sjekke hvordan det går med fam Camden[;)]

eh, hvem??? Ja, nå er samboeren hjemme her, og middagstid... Han må dra meg fra pcen....

Dett var dett, Sollise-mor..

EN søvnløs natt og så passerte jeg DEG i antall innlegg..
Nå synes jeg nesten du har vert litt inaktiv de siste dagene? noe spesiellt på gang
Driver du og tester positivt i dag uten å fortelle noe kansje?[:-]

Unner deg iallefall en liten nå, du er ei super jente og blir nok en KJEMPEBRA mamma for den lille, hvis h*n bare hadde forstått sitt eget beste og flytta inn i livmora di.. *sukk*

Back
Topp