Hallo:)

sollise

Elsker forumet
Hva driver folk med ute der i dag? -Bortsett fra å være på forumet da så klart....[;)]

Skikkelig høst ute nå, så i kveld tror jeg at jeg bare skal kose meg foran tv´n med middagen,
og se og hør[:D] Skal bare støvsuge litt først..... Men støvsugeren? -nei, den
har vi ikke sett....

Ha 1 fin onsdag alle sammen her på forumet[:)]

Ja, litt rart det der, toveli...støvsugern er liksom bare der, og jeg synes den absolutt
kler plassen sin fra forrige gang, og vil liksom ikke løsrive den fra den
plassen... Ettersom den trives i det hjørnet av vaskerommet....[&:]
Når det gjelder kosedressen, så er den på vettø[:D] Jeg og samboeren
burde hatt like[8D] Da blir vi nesten som eldre par som
er på camping, og dem har alltid prikk like joggedresser....[:D]

Hei hei.. Sitter nå på dette forumet da, mens sambo er på jobb... Kjeder meg...

Er glad for at det er bltt høst, for jeg sliter så fælt med hetetokter at jeg ønsker det skal bli kuldegrader snart... Sitter hele dagen med full gjennomtrekk.

Ellers så gikk konfyren vår istykker idag og må kjøpe ny. Koster litt over 3000, så da er jeg blitt fattig i samme slengen...

UFF. Merker at jeg bare er negativ, så kanskje jeg bare ødelegger andes humør..

Får slenge inn et smil på slutten da så virker jeg liksom litt positiv...

[:D]

Æ skulle gjort absolut alt, men har ikke fått gjort noe... [;)] va hos tannlegen i dag å måtte rotfylle en tann...aijai, syns at det va nok for i dag...[:)] kanskje bedre lykke i morgen

Mamma84, du smitter da ikke med ditt dårlige humør!!! alle blir vel litt kjeie når man koker i toppen, samt
husets matlager er ødelagt.... Men bra du lufter godt da! Hetetokter er ikke så sabla gøy[;)]
Så håper vi på forumet kan hjelpe deg litt med at det skal bli litt bedre å være deg oppi hetetoktene
da[:D] Men komfyren kan jeg ikke få hjulpet deg med... Kjeie penger der og da...men i håp om at den varer
i flere år da[;)]

Takk for det Sollise...
Har hatt overraskende mange gode dager i dette svangerskapet, så egentlig "fortjener" jeg å ha en dårlig dag...

Er så deilig å ha dere her inne da....

Au, mallu!!! Gjorde det vondt eller?????? Jeg har en tendens til å være redd menn
i hvite frakker ( menn i uniform derimot blir noe heeelt annet... )[;)]
Men tannlegen er liksom ikke det morsomste man går til, men jeg får jo hakeslepp
hver gang jeg ikke trenger borre da... Men dem sier jeg pusser litt for mye...
Jeg er nemlig en skikkelig tannpusser!!! Gjerne 3-4-5 ganger om dagen[:)]

Da synes jeg at du med veldig god samvittighet kan sette deg ned og gjøre absolutt
ingenting, mallu... Deilig det å[:)]

Godt du føler det da mamma84... Tror det er gjensidig[;)]
Alle har vi dårlige dager innimellom... Ellers er vi vel ikke menneskelige...
Jeg hadde en litt dårlig dag i går...men i dag er det litt bedre da...

Jeg lager egentlig mat, men måtte logge meg på nå..

Søstra mi, på 19 år, er lærling i Spania i 3 mnd, og klokka fem kommer hun på msn!!!!

Er så godt å få prate med veslesøstra som er 10 år mindre..
Og som faktisk er mye flinkere og selvstendig enn en høne - søster tror!!!

Gleder meg fælt ja!!!

[:D]det er godt at man alltid kommer sterkere tilbake!!!

lat!?! Ja, det er bare fornavnet i dag... Skikkelig høst vær, men samtidig litt ekstra kos
å tilbringe kvelden inne da, i amrkroken til smaboeren med lik "grilldress"[;)]

Sollise!
Du har passert meg i antall innlegg[:o]
Uffasann..
Det er feigt..
Jeg er for treig!!
Noen må sparke meg bak!
Eh.. forresten ikke gjør det, jeg begynner å merke en gryende bekkenløsning[8|]

Gratulerer med å være en av de desidert mest aktive på forumet[;)]

og mamma84 hadde fått seg nye og kjempesøte tickere!!
Nusselig den babyen på den første da![;)]

Ja, ikke sant...

Må friske opp litt....

Oi da!!!! Ja,jeg tenkte å ikke være såååå aktiv liksom... Er det ikke mulig å få slettet
disse antall innlegg da???[8|] Jeg synes detr er så koselig,og må liksom skrive litt tips der,
spørre om råd der, tulle litt der ........., og da øker antall innlegg FORT[:)] Hadde 1000 i helga.
Bra med deg? Håper du er bedre... I morgen er det jordmor da... Ønsker deg lykke til[:)]

Er faktisk litt flinkere enn dere som ikke har flyttet på støvsugeren.. har faktisk flyttet den tre meter å satt i ledninga.. tihi.. [;)]

Men der står den godt oxo.. [:)]

har friska litt opp jeg også[;)]

Jeg støvsugde igår, så idag skal ikke gjøre noe og det er deilig!!!

Burde egenltlig ha byttet på senge og vasket badet, men det stikker ikke av fra meg...

Ja, jordmor i morra, ja.. har ikke kommet så langt ennå jeg.. fått noe så intenst vondt eh.. hva kaller en det stedet? der det ene låret er festa til kroppen, liksom.. DER er det iallefall vondt.. så jeg har ikke tenkt så langt som at det er jordmor-time i morra..
oi..

Idag hos oss er alle gulv støvsuget og vasket, maskin med klær er satt på og hengt til tørk, og hele leiligheten er ryddet, og ikke av meg!!! Den snille samboeren min har gjort det, uten at jeg har spurt[:D]
herlig! Jeg og Thea fikk sove etter vi hadde vært på helsestasjonen i morges og våknet opp til nyvasket leilighet. ikke verst[:)]

Back
Topp