HALLO!?

SiennaJonah si mamma

Elsker forumet
Kar alle folka e? [&:]

Hepp jeg er her... [;)]

[:)][:D]
Ka du sei til godt da? Nåke liv der du befinne dej?

Hihi, blir i so godt humør ta alt du skrive! E so mykje liv i d liksom! [:D]

jei?? av mei? tuller du jenta??

Jeg er iallflall skikkelig bølleform idag! Lyst gjøre noe ugang! Finne på noe sprell? lage en lure tråd ett sted? ideer??

moahha![:D]

jeg må innrømme noe[:-]..kremt..holdt på sendte sladrevennen min TonjeM tullemelding att jeg haddde født jente tvillinger! og att hun måtte legge ut her...

fy fader bra jeg tok meg selv i nakken..

Hadde iallfall ikke blitt tatt seriøst NÅR det skjedde dah...

Men saken er; jeg gjorde det jooo ikke[:D]

Du virka skikkeli morsom! [:D]

hehe...gøy høre. Er ganske tullete av meg....litt barnslig og litt vel guttete synes noen venner..hehe..litt ekkel guttehumor til tider. Den holder jeg litt unna bv....hvorfordettro??

men noen ideer? noen vi kan lure? på en god måte dah..[:D] hihi

(føler meg nesten slem idag som er i form...)

Ej e ikkje go på lureri asso! Sorry [;)]

hmm..tør ikke jeg heller. vi er jo hormonbomber alle her.risikerer lage krig. hater krig

lar det ligge jeg...

Her skjer det fint lite[&:][&:]... Ser at de få som er igjen her begynner å bli lei.... Jeg kan da ikke klage da jeghar 2 uker igjen til min termin...

Men håper det blir mer liv her inne selv om de fleste har født.. [8|][8|] 

ORIGINAL: FirstTime

jeg må innrømme noe[:-]..kremt..holdt på sendte sladrevennen min TonjeM tullemelding att jeg haddde født jente tvillinger! og att hun måtte legge ut her...

You crazy lady[:)].. Du er bare rå... Sånne tullegreier kunne jeg også funnet på... he he.. Bølla!!! [;)][;)]

ORIGINAL: schnuppa

You crazy lady[:)].. Du er bare rå... Sånne tullegreier kunne jeg også funnet på... he he.. Bølla!!! [;)][;)]

sammen er vi tøffe? koke sammen noe? lure monicus kanskjek?hihihihi

hmm.....ikke noe sånt som skremmer eller noe..noe hyggelig og sjokkerende! finnes det??

He he..  Jeg er med.. Men må i tenkeboksen for den blir vrien... [;)][;)]

Dokke altså[:)][:)]luremuse

ORIGINAL: tonky

Dokke altså[:)][:)]luremuse

he he, morro å skøye litt da... Men ikke noe dramatsik eller stygt altså... [;)][;)] he he

*gruble gruble gruble*

gåkke så fort her ..kjenner kveldsformen begynner ta overhånd...småsliten av ikkeno

Back
Topp