Hallo!!!??

Selina

Forelsket i forumet
Er det mulig!!!?? Herregud, for noen diskusjoner det har vært her, siden sist jeg er her inne!!
Kansje noen sitter alt for mye på bv? Jeg reagerer på brukere som faktisk har tid til å kommentere alt som blir sagt her inne? Den M.M. saken var rar, det vet alle. Er du førstegangsgravid pleier du å lese det meste om graviditet! Ingen er så uvitende= da må de få seg time til en lege som kan besvare slike ting. Men ingen bør svare frekt fordi om. Kan vel heller unngå å svare på tråden. Men at majamor skal få så mye kjeft, syns jeg er helt idiotisk!

De bedrevitende damene her inne som kjefter på "mobberne" er langt ifra bedre... Synd de ikke ser det selv men de slenger faktisk mer dritt og mer direkte personangrep en visse andre de kjefter på....[:'(]

ORIGINAL: Rebecca85

De bedrevitende damene her inne som kjefter på "mobberne" er langt ifra bedre... Synd de ikke ser det selv men de slenger faktisk mer dritt og mer direkte personangrep en visse andre de kjefter på....[:'(]

Ja, Rebecca- du er vel den her inne osm er flinkest til å peke ut "bedrevitere". Kansje noen vet mer enn deg til tider? Dere som hele tiden snakker om andre "bedrevitere", hva dere selv?? For dette er noe som hele tiden blir nevnt på dette forumet!

ORIGINAL: Selina

Ja, Rebecca- du er vel den her inne osm er flinkest til å peke ut "bedrevitere". Kansje noen vet mer enn deg til tider? Dere som hele tiden snakker om andre "bedrevitere", hva dere selv?? For dette er noe som hele tiden blir nevnt på dette forumet!

Det er mange her inne som skal være så veldig perfekte, og kjefter på andre for spydige kommenatrer, men de er like spydige selv og det skjønner de ikke...[8|]

Syns bare at denne saken tok helt av, når jeg ser på trådene fra i går. Kansje folk bør heller komme seg litt ut, i steden for å sitte på bv konstant!!

ORIGINAL: RedElf

ORIGINAL: Selina

Det er mange her inne som skal være så veldig perfekte, og kjefter på andre for spydige kommenatrer, men de er like spydige selv og det skjønner de ikke...[8|]

Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg hverken har være spydig eller ufin mot noen her inne[8|] Tar meg nok ikke nær av den kommentaren.

og mener du faktisk at det at andre oppfører seg som drittsekker er et godt argument for at du skal gjøre det samme?

Problemet er at alle kjefter på de som sier ting uten å tenke igjennom at det kan såre osv, om man mener at folk er frekke her inne hjelper det ikke at de kaller de folkene for drittunger og gud vet hva... Det syns jeg blir for dumt for da er man ikke bedre selv.

Jeg sier sikkert mye dumt og kan være frekk jeg, men det er jeg langt fra alene om!!

Back
Topp