Hallo!?

Cathee

Gift med forumet
Kjedelig det er her ikveld [8D] Hvor er alle???

jeg er og her, og litt der og litt andre steder, [:D] men nå er jeg her altså[8|]

Hva gjør dere jenter ikveld da? Jeg sitter med mac`en i fanget og spiser godter og venter på at sambo skal bli klar for film! [:)] Har vært flink idag, å rydet å vasket, laga biff til oss ikveld å har vasket å ryddet bort det.. Så bada jeg William, å la han [:)] Så nå slapper jeg bare av.. Tenke å ta meg en bailys (ammer ikke) til filmen [:)]

er litt her og. litt her, litt på generell og litt på alenemamma.
over alt eg, over under, til høyre og venstre og litt på skrå

Sånn er William også, han sover som regel fea 24-12.. Men, nå i det siste så har han ikke sovnet før 1-2... Det er sååå slitsomt.. Men, hn våkner aldri på natten lengre når han først sovner skikkelig godt.. Han sover helt til 12 uten mat..

Skjønner ingenting jeg.. Men, håper det går seg til litt snart...

ORIGINAL: Eli:D

Da er jeg her også!![:D] snuppa har ikke ville sovnet ikveld..har holdt på helt til nå..slitsomt ja..[&o]skjønner ikke hvorfor hun plutselig har blitt slik jeg..sovner ikke før i 12-01 tiden på natta..å da sover hun til 12tiden på dagen..(men mat 2-3ganger da) hvorfor kan hun ikke sovne i 9tiden istede å sove til 9??

Hvordan sover deres barn?

ja marcus og. sovner i mellom 11 og 12 og sover 10- 12 timer. men våkner ikke for noe mat.
kunne og ønske eg kunne legge han i 9 tiden og han sov til ni tiden. få noe ut av dagen og ha kvelden aleine istedenfor sitte oppe halve natten. men kommer vel (håper eg)

Ja, man trenger voksentid, men det vill ikke de små forstå [8D] Prøver å si at nå er det natta å små gutter skal sove, men han vill ikke høre [8D] Har heldigvis sovna nå da.. I VÅR seng!! Våkner vel når jeg flytter han.. Bah

ja marcus nektet og sove. så bærte han i min seng og lå meg inntill han så nå sover han der. han pleier ikke våkne vis jeg bærer han over. men må  ligge og kose litt med nurket mitt før eg bærer han over :)

Back
Topp