renagro Elsker forumet 23 Nov 2007 #1 Da er jeg kommet hjem fra sykehuset[:)] Godt og få seg igjen Elias[:D] Så no hopper jeg i rundt her[:D] Savnet dere[;)]
Da er jeg kommet hjem fra sykehuset[:)] Godt og få seg igjen Elias[:D] Så no hopper jeg i rundt her[:D] Savnet dere[;)]
LilleBall Forumet er livet 23 Nov 2007 #2 Hei, snuppa!!! [:)] Hvordan gikk det? [:)] Tenker det var godt og se igjen veslegutten ja [:)] Tror nok han syns det var godt og få igjen mammaen sin også! [:D][:)] *klemmer*
Hei, snuppa!!! [:)] Hvordan gikk det? [:)] Tenker det var godt og se igjen veslegutten ja [:)] Tror nok han syns det var godt og få igjen mammaen sin også! [:D][:)] *klemmer*
mjaubeibi Forelsket i forumet 23 Nov 2007 #3 Å ja kan tenke meg det var godt å komme hjem igjen! Var det det lengste du har vært borte fra Elias?
renagro Elsker forumet 23 Nov 2007 #4 Hehe var jo bare borte ett døgn men d er d lengste jeg har vert borte fra han[;)] Joda gikk bra diagnosen var kronisk betennelse i kne skålene[&:]
Hehe var jo bare borte ett døgn men d er d lengste jeg har vert borte fra han[;)] Joda gikk bra diagnosen var kronisk betennelse i kne skålene[&:]
V venoka Elsker forumet 23 Nov 2007 #5 Godt å høre at det gikk bra[:D] alltid deilig å komme hjem til de små