Hallo!

Det gjorde jeg :) det var litt av en overraskelse ja, holdt på å besvime! Hehe, jeg kjente ikke noe spark før jeg fant ut! Jeg hadde KS første gang, og det begynte å gjøre vondt i arret når jeg trente, også jeg følte meg så oppblåst og kjente magen ble større.. Da fortalte jeg Hs når lillegutt hadde et års kontroll så roper hun på jordmor og hun tar på magen, henter den greie som man hører hjertelyden med og da hører jeg skikkelig bank, så sier hun gratulerer du er gravid! Tenk deg hvordan jeg reagerte! Og vips er jeg halvveis! Det vil gå fort denne gangen ja! Har du andre navn som du anbefaler ?

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤
hjelpes min :-p kommer virkelig til å fly dette svangerskapet da :-p kan tenke meg du ble sjokkert ja! for en overraskelse må jeg si :-) hva sa barnefaren da? når det kommer til guttenavn så er jeg rimelig blank altså. synes Emilian er veldig fint da :-)

hjelpes min :-p kommer virkelig til å fly dette svangerskapet da :-p kan tenke meg du ble sjokkert ja! for en overraskelse må jeg si :-) hva sa barnefaren da? når det kommer til guttenavn så er jeg rimelig blank altså. synes Emilian er veldig fint da :-)
Han ble overrasket han! Men tok det mye bedre enn meg!
Åh Emilian er virkelig fint navn!

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤

Back
Topp