Hallo!

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Hei jenter!
Her kommer jeg til dere og.. Har termin 06.11.13..
Håper alle har det bra og dere koser dere..

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤

heihei :D og velkommen skal du være :D
selv har jeg termin 4 november og venter nr. 4 som er en liten overraskelse :-)

nei, jeg har tre jenter :-) så kan tro det skal bli seg noe når de kommer i tenåra :-p frykter for at det kan bli liiitt dokø :-p blir spennende å se hva vi får denne gangen :-) klarte ikke vente med de andre om å vite kjønn jeg heller, så forstår deg godt :-p

nei, jeg har tre jenter :-) så kan tro det skal bli seg noe når de kommer i tenåra :-p frykter for at det kan bli liiitt dokø :-p blir spennende å se hva vi får denne gangen :-) klarte ikke vente med de andre om å vite kjønn jeg heller, så forstår deg godt :-p
Å kan godt forstå deg at det blir litt koas ja :) men det er vært sin tid da :)

Håper dere får det dere ønsker ;)

Å kan godt forstå deg at det blir litt koas ja :) men det er vært sin tid da :)

Håper dere får det dere ønsker ;)

er nok far i huset det blir værst for tror jeg :-p så for hans del hadde det nok vært veldig stas med en gutt :-) så gpr vi litt balsnse på det hele :-p hehe

er nok far i huset det blir værst for tror jeg :-p så for hans del hadde det nok vært veldig stas med en gutt :-) så gpr vi litt balsnse på det hele :-p hehe
Skjønner det! Håper dere får en gutt nå da :) det hadde vært fint å få begge kjønn, men jeg føler på meg at jeg ikke kommer til å få noen jenter uansett hvor mange ganger jeg blir gravid :p

Skjønner det! Håper dere får en gutt nå da :) det hadde vært fint å få begge kjønn, men jeg føler på meg at jeg ikke kommer til å få noen jenter uansett hvor mange ganger jeg blir gravid :p
hadde jo vært gøy med begge kjønn ja! absolutt :-) men sitter nok med den samme tanken som deg, er ille overbevist om at jeg blir vel holdne på i det uendelige hvis jeg skal prøve å få en gutt :-p hehe. har dere begynt å tenke på navn da? :-)

hadde jo vært gøy med begge kjønn ja! absolutt :-) men sitter nok med den samme tanken som deg, er ille overbevist om at jeg blir vel holdne på i det uendelige hvis jeg skal prøve å få en gutt :-p hehe. har dere begynt å tenke på navn da? :-)
Hehe, ganske like i tenkemåte vi :)
Denne fangen var det ikke planlagt engang! Jeg fant ut at jeg er gravid for to uker siden!
Vi har tenkt på navn ja, men har ikke bestemt oss.. Liker veldig godt Robin jeg, storebror heter Arvin da :)

Velkommen :)
gratulerer m en prins på vei.
Har termin 5. nov og venter oxo en prins denne gangen.
Har tre prinsesser fra før,så spennende m en gutt denne gang.

Velkommen skal du være! :) ser du er fredrikstad jente :) Si ifra om du har lyst til å møtes og ta en milkshake en dag og bli kjent :)

Hehe, ganske like i tenkemåte vi :)
Denne fangen var det ikke planlagt engang! Jeg fant ut at jeg er gravid for to uker siden!
Vi har tenkt på navn ja, men har ikke bestemt oss.. Liker veldig godt Robin jeg, storebror heter Arvin da :)

spørs det ja :-p hehe. fant du det ut bare for et par uker siden? var med andre ord nesten halvveis når du oppdaga det du da? :-p det må vel ha vært litt av en overraskelse! haddeikke kjent spark eller no da? Robin er jo et kjempefint guttrnavn :-)

spørs det ja :-p hehe. fant du det ut bare for et par uker siden? var med andre ord nesten halvveis når du oppdaga det du da? :-p det må vel ha vært litt av en overraskelse! haddeikke kjent spark eller no da? Robin er jo et kjempefint guttrnavn :-)
Det gjorde jeg :) det var litt av en overraskelse ja, holdt på å besvime! Hehe, jeg kjente ikke noe spark før jeg fant ut! Jeg hadde KS første gang, og det begynte å gjøre vondt i arret når jeg trente, også jeg følte meg så oppblåst og kjente magen ble større.. Da fortalte jeg Hs når lillegutt hadde et års kontroll så roper hun på jordmor og hun tar på magen, henter den greie som man hører hjertelyden med og da hører jeg skikkelig bank, så sier hun gratulerer du er gravid! Tenk deg hvordan jeg reagerte! Og vips er jeg halvveis! Det vil gå fort denne gangen ja! Har du andre navn som du anbefaler ?

Back
Topp