Hallo?

Jeg sitter i en stol jeg.. med mageknip.. ser på tv og har egentlig lyst til å gjøre husarbeid men klarer ikke..

Ja,da var vi noen her hvertfall :)
Her er det overskyet så ikke så deilig å sitte ute. Junior skal få ta seg en dupp i vogna etterpå,når mannen kommer hjem med bilen,for der er vogna :p
Han blir jo pakka godt inn da,med fleecedress oppi fjellpulken sovepose,så han kommer ikke til å fryse.

Magen min er rar.. har ikke kynnere hele tiden sånn som i går,men magen slapper liksom ikke helt av heller. Halv-kynnere på en måte. Så da ligger jeg på sofaen og tar det med ro.

Skulle ønske drivhuset mitt var i orden nå, så kunne jeg tatt med en stol ut dit og slappa av og planta litt frø.. men det blir ikke fiksa før til påske, må gå igjennom delene og bestille det som forsvant i stormene.. blæ..

Her har vi hatt et lite bursdags besøk....kan ikke sitte her da :P Nå skal det lages middag, bursdagsbarnet ønsket seg lasagne til middag :) Så bare vente på mer besøk senere i dag :)

Har vært ute og gjort ting jeg ikke ska gjøre. Så nå ligger jeg på sofaen med en fot som ikke løfter seg høyere enn 5 cm over bakken :/

Nå har jeg vært på do (må på loftet for å gjøre sånt :-P), og så har jeg vanna alle plantene i 1.etg :-) fornøyd med å ha gjort NOE :-)

Finvær meg i rævva. Jeg er mega sliten idag, så all overskudd går til og holde maska ovenfor kjæresten og lillemor.

Savner mamman min forferdelig mye idag.

Jeg er faktisk i litt smådårlig form i dag.. Litt usikker på hva det er.. Skikkelig sliten og småvondt i hele kroppen.. Tett i bringa og nesa.. Hoster fælt! (Tett i nesa og bringa og hoster gjør jeg nesten støtt, så det har nok ikke så mye med saken å gjøre.. bare virker værre i dag som alt er et tiltak! =P) Men dette er FØRSTE gang jeg er i dårlig form i svangerskapet, så jeg klager virkelig ikke!
Det er faktisk et tiltak å bruke pc'n i dag =P Blir bare til at jeg ligger på sofan og ser på det fine været =/ Heldigvis er det en skikkelig sportslørdag på tv =)

Her har vi besøk av mamma, pappa og tantungen min så vi er ute å nyter sol, Nå skal bi kose oss med nystekteboller og saft i sola:)

Vi har vært i Drammensbadet, så handlet litt.. Nå skal jeg hente frem litt energi og få ordnet litt før ei venninne kommer om en times tid..

Jeg ble så innmari dårlig da vi dro fra svømmehallen... Kynnere, mensenkramper i korsryggen, kvalme og hodepine.. Virkelig skremt! Men begynner å gå over nå.

Vi har vært ute på verandaen. Knallvær, knallsol, hærlig. Skikkelig påskestemning!
Nå strax skal vi på plantasjen en snarvisitt.

Vi har vært i Drammensbadet, så handlet litt.. Nå skal jeg hente frem litt energi og få ordnet litt før ei venninne kommer om en times tid..

Jeg ble så innmari dårlig da vi dro fra svømmehallen... Kynnere, mensenkramper i korsryggen, kvalme og hodepine.. Virkelig skremt! Men begynner å gå over nå.

Uff da,ikke noe godt! Man blir mer sliten enn man tror av å være i svømmehall. Kroppen kommer faktisk i en slags unntakstilstand og jobber på et ekstra gir.

Håper det har gått over nå. Ekkel opplevelse...:(

Sambo er hjemme <3 skal på bacalao hos svigermor ikveld, men jeg må varme litt lasagne nå så vi overlever så lenge :-P

Jo, det gikk over.. Men var utrolig ubehagelig et øyeblikk!

Sjønner jeg godt. Merker veldig forskjellen på dette svangerskapet kontra det første.
På det første hadde jeg ingen vondter og var i toppform to the bitter end... Denne gangen er det ikke helt sånn nei...

Back
Topp