Hallo :-)

till

Elsker forumet
Hei hei!
Jeg har vært en stund på Juli-forumet (termin 9.), men på ultralyd i dag fikk vi bekreftet planlagt keisersnitt! Datoen blir da rundt st.Hans. så her er jegemoticon
Håper på å bli kjent med dere her inneemoticon

Vi har fått vite at vi venter ei lita jente, stor stas emoticon

Velkommen hit! :)
Og gratulerer så mye med ei lita jente i magen!! :)
- det er det her også ;)

Tusen takkemoticon så koselig!
Gratulerer til deg og med lita jente, håper formen er fin!

till skrev:
Tusen takkemoticon så koselig!
Gratulerer til deg og med lita jente, håper formen er fin!

Takk for det! :)
Jeg var lenge sykemeldt med ekstrem kvalme (hadde 2 runder på sykehuset med intravenøs, og kasta opp kjempemasse!), men nå har kvalmen sakte men sikkert blitt mildere, og er nå nesten helt borte. Det er godt!! Nå har heller bekkenet begynt å "ta over", og er til tider veldig vondt.. Og er plaget med mye svimmelhet og hodepine, så jeg er 40% sykemeldt. 
Men ellers er det bra!! ;) Og det er absolutt verdt det!! Gleder meg stort til å få ei lita jente i juni!! <3 

Hvordan har formen din vært hittil?

Oi, da har du hatt litt å stri med!! godt kvalmen har begynt å avtatt, ikke greit å gå sånn! Håper bekkenet ditt holder seg stabilt fremover daemoticon så god innstilling du har oppi det hele!

De tre første mnd var jeg uvell på ettermiddag/kvelder og etter jeg hadde spist. Nå går det ganske greit, er sliten innimellom men noe må jeg jo kjenneemoticon  forrige svangerskap var helt anderledes, mye sykemeldt.. så denne gangen nyter jeg det mye mer!

Tusen takk Flangre og Gollemoremoticon

~Purpalicious~ skrev:
heihei!
Velkommen hit og gratulerer med jenta i magen!

Tusen takkemoticon

Gratulerer:) Og velkommen hit!

lillechille skrev:
Gratulerer:) Og velkommen hit!

Tusen takk, koselig!

gratulerer med en liten tulle i magen :) å velkommen inn  her til oss.

Gratulere med snuppa i magen og velkommen hit:-)

Back
Topp