HALLO!!!

Lene1986

Forumet er livet
Hva skjer her i kveld da??!?!?!

Her i dette huset er det ganske så rolig.
Sambo er på jobb en tur, mini har sovet i 20 min allerdere
og jeg sitter her med ett glass cola [:D] Føler det snart er
natt her. Skal på jobb igjen i morgen. [:'(][:'(]

Sitter og prøver å lese litt pensum

(med X-factor i bakgrunnen [8D])

Skal se film med mannen i løpet av kvelden.

= rolig fredag med andre ord!! [:)][:)]

Spiller "angry birds" på Iphone'en!! [:'(][:@][X(] Fytti så avhengig det går an å bli av et usselt spill med noen usle fugler!!

Ellers prøver jeg å få med meg litt av det som foregår på tv-skjermen også, mens jeg propper i meg cola, kakemenn, popcorn, sjokolade ++! [:D] Alt jeg har liggende med andre ord.. [8D][X(]

ORIGINAL: MeMyself

Spiller "angry birds" på Iphone'en!! [:'(][:@][X(] Fytti så avhengig det går an å bli av et usselt spill med noen usle fugler!!

Ellers prøver jeg å få med meg litt av det som foregår på tv-skjermen også, mens jeg propper i meg cola, kakemenn, popcorn, sjokolade ++! [:D] Alt jeg har liggende med andre ord.. [8D][X(]
hahaha.. Godt det er flerre!!!
Er det det nye du spiller eller det gamle?

Her har det vært dødt gitt [:o]

ORIGINAL: KathMor

Her har det vært dødt gitt [:o]
Jepp!! Så nå midt på natten stryker jeg klær [:o] Nå må det skje noe her inne snart!

Oi - DA kjeder du deg da [8D] Nå er det jo NYTT PÅ NYTT da [:D][:D]

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: MeMyself

hahaha.. Godt det er flerre!!!
Er det det nye du spiller eller det gamle?

Aner ikke hva jeg spiller jeg.. [8|][:D] 

Vi har endelig fått på plass det siste vinduet og verandadøra på stua!!!![:D][:D] Så nå jobber mannen med å tette igjen rundt!!! Så får han opp panelplatene i morgen, så kan jeg male på søndag!!! Snart ferdige!!!![:D][:D]
Panel i taket og pakett igjen også da, men det kommer seg veldig nå!!![:D]

Jeg har rydda rundt om her etter mannen og nettopp satt meg ned foran TV´en. Anna sovna 19.30 og lillesnuppa 20.10. Luksus!! (Så lenge det varer[8D])

Hei!

Her er det sofa og kakao samt litt smågodt som fort ble oppspist!

Nå er det vel egentlig tid for seng! Er såååå trøtt! Burde virkelig bare
stupe i køya! Men sover jo lite på natten så gruer meg liksom til å legge meg!

Vel vel.. får se om det blir litt mer tv og kanskje noe mer snop!

har rydda hele etasjen oppe... inni skap å krinkler å kroker... har visst ikke skap lenger jeg... skal ta til m nok eit oppussingprosjekt... Marcus skal få stor gutt rom...[:D] gleder meg...

skulle vel fått litt til gjort... men... huff, vondt i bekkenet... så,litt tv... så natta tid...

Må huske å ta det litt med ro også da. For ellers blir du straffa for det med mer vondt.. Tro meg!![:o]

Men så herlig å få rydda og ordna!!![:D] *Misunnelig*[;)]

Back
Topp