hallo!

Lillegumman

Elsker forumet
noen her inne på januar som er homeopater, eller som har vært hos homeopat? med seg selv eller med barna [:)]

Jeg har vært til en meget dyktig en 2 ganger! [;)]

Hva tenker du på?

tenker på at jeg har vært der med Mie, ift søvn... så fikk jeg noe for det da serru, lurte på om kanskje noen hadde vært borti det og sett en evt effekt [:)]

siste innspurt nå virvla!

ORIGINAL: Lillegumman

tenker på at jeg har vært der med Mie, ift søvn... så fikk jeg noe for det da serru, lurte på om kanskje noen hadde vært borti det og sett en evt effekt [:)]

siste innspurt nå virvla!

hva fikk du for "middel" ?
har du merket noe endring?

Takk for det, her er det siste innspurt ja! 1. dag i perm i dag, NYTER DET! fantastisk å bare daffe litt...
[:)]

fikk Stramonium. hun har visst sovet 2 netter nå (hun er hos mormor og morfar) så det er jo bra! skal ha pillene til og med imorra....så får vi håpe det har snudd [:)]
så deilig med perm! jeg har og fri idag, dvs skal på nattevakt, men det er jo ikke før kl 22. skal ut og shoppe litt tenkte jeg [;)]

ORIGINAL: Lillegumman

fikk Stramonium. hun har visst sovet 2 netter nå (hun er hos mormor og morfar) så det er jo bra! skal ha pillene til og med imorra....så får vi håpe det har snudd [:)]
så deilig med perm! jeg har og fri idag, dvs skal på nattevakt, men det er jo ikke før kl 22. skal ut og shoppe litt tenkte jeg [;)]

Så bra at hun har sovet! Søvn er utrolig viktig. Utrolig lite stress når barnet sover godt om natta. Vi er inne i en fantastisk periode nå (*bank i bordet*) og da er alt så enkelt for oss alle.

Håper du fikk shoppet litt! Det gjør seg med litt handlings! Jeg skal shoppe i morgen, men må nok vente med nye klær.. *sukk*

Back
Topp