HALLO?????!!!!

nemi.marselia

Forumet er livet
lure på ka som har skjedd i d siste me folk. ingen skriv jo nåkka hyggeli lenger.
Ævil være koseli i dag... e i så godt humør å har ingen å dele d me..
vill helst hoppe å danse rundt som en ainna tulling. (trur naboan snart ringe etter folk me lange hvite frakka)
dettan blei jo næsten bærre tull, men skit dau, æ e tullat å

BRA nåkken laga litt liv her på en lørdag da...............[:D][:D][:D]

tihi....
sett her å hoppe på stolen å trampe takta. men oppdaga at musikken har stoppa... hmm lure på om d e lenge sia [:D]

Hehehehe [;)]

Sitt bare å venta på god kveld norge no!! Dorthe skal jo ut me chippendals i kvell.... hohohoho [8D]

MASSE LEKKERT DER ALTSÅ!!! Va på show me dem i forrige uke... [:D][:D][:D][:D][:D]

oi d e kjæmpe arti å være på fest me di. d va æ sommarn 2000 i oslo. forst show så drekka, d va toppen

Kunne ikkje drikke e da.... [:D][:D]

Men skal si de va liv i magen da... hehe.. [8D][8D]

Hadde mange venninde som va på nach me dem... litt sjalu kan du si!!!!!!! [:'(][:'(][:'(]

Hmmmm.... skummelt!!! greit å kunne se på sånne mannfolk i stede for andre... bli ikkje sjalu sjefen hell da... hehe.. [8D][8D]

Må ha nåkka å sjå på når han e vekke oxo da... ikkje bare se på dissa lekre pusan mine liksom.. hehe.. [;)][;)]

hehe
man kan jo gå ut å sjekke menyen å heim å et vettu
om di kommer nordover så ska æ å mamma på show. å typen ska få bet.

Men dem e no veldi kjekke å se på dem fleste av dem da!! Men selvfølgeli e de jo ingen som slår denna kjekkasen min... hehe.. [:D][:D]

E bare et problem... han e enda meir sta enn me... [:'(]

hehehehe... godt sagt!! [8D][8D]

Tror e faktisk e beste "mottoe" e nåkken gang ha hørt!!! [:D]

Off.... må sta å ha på seng klær før e bli for trøtt trur e... stor hus vask i dag vett.. hehe.. [;)]

Kjedeli da... alle skal liksom drive å hjelpe me me alt... bli så sint e da... e jo bare gravid, ikkje dødssjuk!!! [:'(][:'(]

ja den dær har æ å oppdaga. d e mamma sitt første barnebarn så ho e litt sprø før tia.
men sku jærne ha hatt nå\n små hvite menn som vaska huse mitt fort mens æ satt på pc'n

....tror jeg skal gi hybelkaninene mine p-piller så de ikke formerer seg mer.....er så dritlei av å bli skremt av de under senga!.......

Back
Topp